U malom selu u Gorskom kotaru, supružnici Iva Starac i Sven Marenković spajaju svoje umjetničke talente u Studio Aeterra, mjestu gdje slikarstvo susreće drvorezbarstvo, a kreativni proces stvara predmete koji odišu autentičnošću, emocijom i taktilnom ljepotom.
U razgovoru s njom saznajemo kako je tekao njezin put od fascinacije glinom do brenda koji je sve češći gost u domovima onih koji cijene estetiku s karakterom.
"Chic Evolution – Festival stila" održat će se uskoro u Zadru, a povodom toga popričali smo s osnivačicom, koja je svoje kreativno i poslovno umijeće uobličila u vlastiti brend torbica
Svojim unikatnim komadima Tina unosi dašak prošlosti u svaki trenutak sadašnjosti, stvarajući odjeću i dodatke koji slave hrvatsku baštinu na način koji je prilagođen modernoj ženi.
La Pjat je više od brenda – to je priča o strasti, kreativnosti i ljubavi prema ručnom radu. Ivana Rojnica Šunjić svojom keramikom stvara ne samo predmete, već i osjećaje koji griju dušu.
Iza ovog brenda stoji Katarina Golubić, koja je svoju ljubav prema vezenju pretočila u Vječnu Sanjarku, poznatu i kao @vsanjarka na Instagramu.
Brend DUKA 15/11 je nastao iz njezine želje da stvara rukama. Poslije završenog fakulteta, kao diplomirani kostimograf, jedno vrijeme je radila u modi, pa kratko u kazalištu, zatim kao stilista. Međutim, nedostajalo joj da zaposlim ruke, da napravi nešto sama od ideje do realizacije.
Njena figurica Baby Lasagne izazvala je veliki interes, no Ivana je jasno rekla da nije na prodaju, već je namijenjena samo za Marka.
Mateja nam je otkrila kako je sve krenulo, gdje možete pronaći njezine proizvode i kakvi su planovi za budućnost.
Od samog početka odlučila se za oslikavanje terakota tegli upravo zbog njihovih prirodnih svojstava i dobrobiti za same biljke, a različite boje, uzorci i teme prilagođeni su i dobu godine kao i posebnim prilikama