Brendovi i analitičari sve su zabrinutiji zbog pada povjerenja potrošača, ekonomske nesigurnosti i pada prodaje, a kritične rezultate pada prodaje objavljuju vodeći modni divovi
Sama definicija ovog sektora i njegove ponude je ekskluzivnost, no to je pravilo zadnjih godina gotovo nestalo, pa ga sada vidimo na svakom koraku. Pretjerana utrka za kapitalom dovela je čitavo to područje u neke neočekivane tržišne situacije
Neki su Influenceri koji su se razmetali bogatstvom 'zabranjeni' na njihovim mrežama, lokalna vlada povlači niz poteza jer smatra da materijalizam ima loš utjecaj na mlade
Ove torbe nisu samo modni dodaci – one su statusni simboli, remek-djela umjetničkog zanata i investicije koje s vremenom postaju još vrjednije.
Tržište luksuznih second hand modih dodataka sve je moćnije, no teško je uočiti fejk robu, stoga su Francuzi napravili Authentique. Svaki će predmet imati jedinstvenu 'digitalnu putovnicu'
Danas su se brendovi proširili na sve zamislive kategorije: kućni fitness, luksuzne apartmane, lječilišta, restorane, muzeje, kozmetiku, pa i igre poput boćanja ili backgammona, vlakove, posuđe, tehničke dodatke, pribor za pisanje...
Živimo u vremenu u kojem su satovi postali novi stanovi, a ni cipele više nisu tako povoljne. Osim ako ih kao i većina naših sugrađana ne kupujete na sniženju.
Golden Tee Golf je nova linija parfema Zagrepčanke Matee Nesek koja odgovara životnom stilu golfera.
Doslovno!
Haljine izrađene od baršuna apsolutne su vladarice hladne sezone, a uz ključne modne dodatke osiguravaju "wow" efekt...