Kampanja je napravljena u suradnji s fotografom Franjom Matkovićem koji, za ovu sezonu, u prvi plan stavlja ručno rađene, unikatne, materijale kao središnji motiv svih dosadašnjih Loré kolekcija. Dizajnerica definira kolekcije kao limitirane serije, manualno izvedenih odjevnih predmeta savršeno krojenih i precizno izvedenih te joj je na prvom mjestu kvaliteta izvedbe odjevnih predmeta i korištenih materijala. I u ovoj, trećoj po redu kolekciji, koja je otvorila ovogodišnji Cro à porter, koristi tradicionalne hispanoameričke motive i promovira “slow fashion” koncept mode pri čemu je modele nemoguće izvesti u velikom broju primjeraka. Materijali su rađeni ručno prema predlošcima argentinskih tradicionalnih motiva koji sežu iz predhispanskog doba, a vežu se poglavito uz regije La Rioja, San Juan i Mendoza, te Patagoniju i Pampu. Ručno tkane argentinske tkanine, kao i dizajn krojeva, nadovezuju se na tradicionalnu gaucho jahaču kulturu te sofisticiranu urbanu notu Buenos Airesa. Materijale je, prema ideji dizajnerice, ručno istkala nagrađivana tkalja Ivna Matičec koja je spomenute elemente reproducira na način drevnog tkanja poznatog pod nazivom “mallas correntinas” kombinirajući geometrijske elemente u živim bojama pampe. Kampanja najavljuje nadolazeći lookbook i zamišljena je u četiri vizuala kroz četiri glavne boje jesensko-zimske kolekcije: bordo crvenu, žutu, narančastu i jarko ružičastu. Korištene su stroge ravne linije jahačkih krojeva gdje dizajnerica osmišljava različite vrste jahačkih hlača, košulja, sakoa i kaputa, kombinirajući ih s haljinama, kombinezonima i suknjama, također, linearnih krojeva napravljenih u suradnji s atelierom Grete Gudelj. Materijali korišteni u kolekciji isključivo su prirodni, poput vune, merino vune, pamuka, svilenog pliša, svile te vegetabilno bojane glatke i brušene kože, koji kombinirani s vunenim tkanicama tvore kompaktnu cjelinu. Naglasak je na detaljima te su posebno za kolekciju napravljeni dugi vuneni šalovi koji prate pojedine modele u izvedbi Ivne Matičec, ručno rađeni metalni gumbi te nakit izrađen u metalu, bakru, patiniranom bakru, mesingu, eloksiranom alumiju i pozlaćenom srebru koje je, kombinirajući ih s tkanim detaljima i bazirajući se na mapuche tradiciji metalne obrade nakita, izradio poznati kipar Silvio Hrnčir (Lapidarium) za brend Loré. Zaštitna su lica kampanje Marija Filipović (MyGuys Models) i Jelena Huđek (Talia Models). Frizure jahaćeg stila osmislila je Vanessa Žigić, a za šminku je zaslužna Karen Begić Jukčić.