Za svoj veliki jubilej, Zara je angažirala 50 kreativaca iz svijeta mode, dizajna, umjetnosti i kulture da osmisle po jedan komad — od odjeće i modnih dodataka do „objekata“ i dizajnerskih elemenata — u kolekciji koja slavi njen 50-godišnji put kao globalnog modnog fenomena.
Kolekcija predstavlja zamišljeni razgovor s Gabrielle Chanel i povratak njezinom osobnom stilu, muško-ženskom, kao i njezinim temeljnim tkaninama: tvidu, žerseju i svili.
Ako postoji jedan komad koji nikada ne izlazi iz mode i koji uvijek spašava dan kada ne znamo što odjenuti – to su košulje i bluze
Kada temperature padnu, kaput postaje glavni junak svakog stajlinga – a Zara nas ni ove zime nije razočarala.
Zagrebačka Trika, prostor u kojem dizajn, udobnost i estetika tvore zanimljivu simbiozu, poslužio je kao raskošna dizajnerska pozornica za lansiranje nove kolekcije hit naočala za sezonu jesen/zima 2025
Kolekcija REFLECTION dizajnerice Anamarije Brkić istražuje kako odjeća reagira na tijelo, prostor i svjetlo, donoseći komade koji se mijenjaju u pokretu i stvaraju novu dimenziju urbane elegancije.
Jesenska moda ne može proći bez savršene jakne – a Zara je i ove sezone ponudila modele koji spajaju eleganciju, udobnost i aktualne trendove.
Izdvojili smo komade koji se lako stiliziraju uz čizme, balonere ili oversized kapute i koje ćemo nositi od jutra do večeri.
Puloveri i džemperi svake jeseni i zime postaju temelj naših outfita – od jednostavnih basic modela do onih s modernim detaljima koji podižu svaki look.
Kampanja naglašava ideju da je osobni stil univerzalni jezik kojim pokazujemo tko smo