Nedavno uspješno predstavljena kolekcija La Violetera s kojom dizajnerica Loreta Gudelj s brendom Loré otvorila nedavni Ljubljana Fashion Week dobila je novu kampanju u suradnji s NovAge Oriflameom.
Krojevi i materijali birani su sukladno temi i godinama koje obuhvaća literarni predložak, navodeći kao glavne tematske cikluse cjeline Buendía, Macondo te Aracataca.
Kolekcija je u potpunosti izvedena od rustikalnog bojanog lana i svile, a na dijelu je materijala rađen ručni vez u skladu s autohtonim meksičkim florealnim motivima te sitotisak na lanu s autohtonim astečkim uzorkom.
"Jesensko-zimski komadi Ane Marije Ricov za mene su must have sezone"
Kao glavnu inspiraciju dizajnerica navodi Peru, Cuzco, te peruanski dio andinske regije koja obuhvaća naslijeđe i manufakturu Inka.
Kampanja je napravljena u suradnji s fotografom Franjom Matkovićem, a slike korištene na pozadinama vizuala, djelo su akademske slikarice Mateje Babić, koja u suradnji s dizajnericom razrađuje zanimljive pozadine vizuala, odlično nadopunjujući svaki od zamišljenih modela.
Brend Loré, dizajnerice Lorete Gudelj , predstavlja novu kampanju za jesensko - zimsku kolekciju pod nazivom Argentina/Pampa, inspiriranu samim jugom Hispanske Amerike
Među poznatima našla se i Tija Jurčić, no bez pratnje navodnog dečka Marija Mamića.