Nije ovo prvi put da dizajneri brenda KLISAB, Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić, za ishodište kolekcije biraju neki modni kliše, stereotip, ali samo zato da bi ga transponirali do onog što izražava njihovu osobnu estetiku i za KLISAB prepoznatljivu viziju lijepog u modi. Cvijeće za proljeće u aktualnoj sezoni posljednji je takav njihov postupak, iznenađujući upravo zato što je očekivan, kojim nam ovi miljenici domaće publike i kritike još jednom pokazuju zašto KLISAB estetiku osjećamo kao suvremeni dizajn.Cvijeće je na odjeći našiveno u bijelom i zlatno-srebrnom materijalu ili oslikano u slobodnim potezima, dok je paleta kolekcije uz crnu u zagasitim sivim, modrim i maslinastim tonova. Nastavljaju rad na upcyclingu trapera u kojem se ističe bomberica kreirana od proizvodnih viškova jeansa, a sezonski je osvježena i popularna KLISAB nabrana haljina, sada u sivo-bež nijansi. Kolekcija je stilizirana mammii nakitom kojeg potpisuje Maja Miletić, nastao u suradnji s KLISAB dizajnerima.U kampanji za proljetnu kolekciju 2024. KLISAB dizajneri osvrnuli su se i na desetu godinu rada brenda. Yvonne, talent iz agencije Munich Models, bila je zaštitno lice prvih KLISAB vizuala, a u novoj sezoni pozira pred objektivom Mateja Jurčevića. Kosu je stilizirala Dorotea Butigan iz Studio Te koristeći Keune Haircosmetics, a MUA je rad Sonje Kvesić za Estée Lauder. Kreativni tim činili su i stilistica Ana Nikačević, asistent fotografa Ivan Idžojtić i asistentica dizajnera Hana Matić. Producent kampanje je Nikola Beban.Kolekcija je dostupna na webshopu brenda www.klisab.com ili u KLISAB dućanu na zagrebačkoj adresi Obrtnički prolaz 4.