Snimanje je održano u pustinji u Emiratima, a rezultat će biti predstavljen u posebnoj publikaciji slavnog francuskog brenda. Fotograf Jonathan Glynn-Smith, s kojim je već surađivala, preporučio ju je za projekt nakon što je poslala nove casting fotografije
Premium modna platforma u kampanji proljeće/ljeto 2025 spaja nespojive brandove: adidas i Patriziu Pepe, BOSS i Birkenstock te AllSaints i Pinko
Švedska kompanija predstavlja kampanju posvećenu "digitalnim blizancima" – vizualima s licima generiranima umjetnom inteligencijom, u suradnji sa slavnim manekenkama, koje sada mogu prodati svoje digitalne dvojnice drugim brendovima
Kampanja #bašja nadovezuje se na dm-ovu inicijativu podrške fizičkom, emocionalnom i mentalnom zdravlju. Tijekom protekle dvije godine, dm je proveo niz aktivnosti koje su ženama omogućile otvoren razgovor o važnim i često zanemarenim temama, poput menstrualnog zdravlja.
Nedavno je osmislila vjenčano odijelo za Baby Lasagnu, a sada predstavlja novu kolekciju muških odijela po mjeri
'Glasanje je trenutačno najvažnija stvar koju možete napraviti. Jer ako se demokratske snage ne ujedine, kontrolu će preuzeti oni drugi'.
Cvijeće je na odjeći našiveno u bijelom i zlatno-srebrnom materijalu ili oslikano u slobodnim potezima, dok je paleta kolekcije uz crnu u zagasitim sivim, modrim i maslinastim tonova.
Splitski fotograf Ivan Gudić već nekoliko godina zaredom svojim editorijalima obilježava Svjetski dan osoba s Down sindromom
Krajem ožujka modni dizajner Robert Sever održat će svoju veliku reviju koja predstavlja, kako kaže, sintezu stilova u novom kontekstu
Ana Petričić Gojanović i Romana Dugandžija osvrnule su se na slučaj prevare koji je napravila jedna od najpopularnijih influencerica Chiara Ferragni