Martarije nisu samo heklane torbe – one su spoj tradicije, umjetnosti i moderne estetike, priča o ljubavi prema ručnom radu i strasti za stvaranjem
Glumica i model Tamara Vrdoljak zaštitno je lice domaćeg brenda koji klasiku stavlja ispred trendova
Iza domaćeg brenda stoji Monika Šangulin, koja za Divu otkriva kako je sve krenulo, gdje pronalazi inspiraciju za svoje dizajne i što možemo očekivati u budućnosti.
Uz neizostavna odijela koja su okosnica svake Lokomotivine kolekcije našli su se i kompleti u varijantama sakoa ili bomber jakni sa kratkim suknjicama.
Brend DUKA 15/11 je nastao iz njezine želje da stvara rukama. Poslije završenog fakulteta, kao diplomirani kostimograf, jedno vrijeme je radila u modi, pa kratko u kazalištu, zatim kao stilista. Međutim, nedostajalo joj da zaposlim ruke, da napravi nešto sama od ideje do realizacije.
LIUDO je zamišljen kao platforma posvećena predstavljanju Hrvatske kroz zadivljujuće ručno crtane ilustracije i pažljivo odabrane proizvode.
Neprofitno eko društveno poduzeće, koje posluje prema modelu trostruke bilance u kojem su jednako važni ekološki, društveni i ekonomski ciljevi, postoji već 13 godina
Ljudsko tijelo je oduvijek bilo nadahnuće za sve tipove umjetnosti, a sve je počelo od toga da su sestre Hana i Elena napravile nekoliko svijeća za svoju dušu
Mateja nam je otkrila kako je sve krenulo, gdje možete pronaći njezine proizvode i kakvi su planovi za budućnost.
Kada se radi o održivoj modi, važno je pronaći robne marke koje odražavaju vaše vrijednosti i prioritete. To može uključivati istraživanje marki koje koriste materijale poput organskog pamuka, recikliranih vlakana ili biljnih boja.