Petrichor predstavlja miris tla poslije kiše, no upravo je to naziv nove kolekcije brenda Mateyaneira. Inspirirana različitostima unutar jednog karaktera, metamorfozama kroz koje jedna osoba prolazi na svom stilskom putu, kolekcija ima svoje čvrste i ozbiljne strane, no i one zaigrane, lepršave, ujedno je i provokativna i romantična, što dizajnerice najviše potenciraju kroz materijale i njihovo kombiniranje.Nova kampanja u potpunosti vizualizira značenje riječi Petrichor, snimljena je između dvije kiše, u magli, na jezeru nadomak Beča, u predivnoj prirodi. Za fotografiju je zaslužan Stefan Koković, s kojim su dizajnerice surađivale i na kolekciji Retro Restart, šminku je radila Dajana Pajkić, a kosu Mijo Majhen.- Htjele smo da editorijal prenese sjetno ozračje jeseni i nepotpunu razbuđenost u hladnom jutru, što mislimo da je Stefan uspio zabilježiti na idealan način - kažu dizajnerice. Kaputi od kašmira, kožni setovi, odijela od vune i svile i ovog su puta našli svoje mjesto u kolekciji koja je predstavljena na revijama u Zagrebu, Sarajevu i Ljubljani- gdje je nagrađena od strane stručnog žirija priznanjem WOW za najbolji internacionalni dizajn.