Casual stil, posebice u posljednje vrijeme, toliko je popularan da katkad imamo osjećaj da više sportskih oprava vidimo na ulici nego u teretanama. Dijelom je za to zaslužna koronakriza, koja je ljude većinom prebacila na rad kod kuće, gdje se biraju udobniji krojevi, a dijelom je to i modni trend. Posljednih nekoliko godina svjedoci smo snažnom prodoru funkcionalne obuće i odjeće u street wear. Tenisice su se zadnje desetljeće udomaćile u uredima, ulici, pa čak i na crvenom tepihu. Modni stručnjaci kažu kako se tako velika smjena trendova dogodila pedesetih godina prošloga stoljeća, kada su muškarci prestali pod obavezno nositi šešire.Modne kuće nanjušile su odakle vjetar puše te su ponudu prilagodili potražnji. Postalo je pravilo, a ne više iznimka, da top dizajnerski brendovi, poput Chanela, Louisa Vuittona, Guccija, Valentina itd. proizvode i tenisice. Ipak, tako skupa dizajnerska obuća uglavnom se ostavlja podalje od teretane, a za rekreaciju se većina ipak drži poznatih i provjerenih brendova funkcionalne opreme, poput Nikea, Adidasa, Reeboka, Under Armoura...Ni njima nije strana suradnja s velikim dizajnerskim imenima, a sve to naravno prati i viša cijena. Kod odjeće i obuće za trening strašno su važni materijali. Lagani, propusni, oni koji se brzo suše, pa ne čudi da se u fitness zajednicama brzo pročuje kada je neki proizvod vrijednost za novac. Ako u gymu vidite iste majice i tajice, znajte da nije slučajno.Oprema za trening ne kupuje se za vječnost, poput primjerice, vunenog kaputa ili kvalitetnog crnog sakoa, računajte da je u redu ako potraje jednu sezonu. Naime, ta se odjeća više ‘rauba’, češće se presvlači, rasteže, pere, suši. Kod tenisica je slična priča, a mnogi kažu kako su one ‘baždarene’ na 150 do 300 sati sportskih aktivnosti, nakon čega se mogu korstiti, no neće imati više jednake performanse.U galeriji pronađite super sportske komade: