Naslovnica
Moda
Beauty
Lifestyle
Green
Diva za Divu
B&H 360
"Soba s pogledom"
Karla prodavaonice predstavljaju kampanju za proljeće - ljeto 2016. godine...
<p>Najveći hrvatski lanac luksuzne obuće i modnih dodataka Karla predstavlja nam kampanju za proljeće i ljeto 2016. godine pod nazivom „Soba s pogledom“ koju potpisuju dugogodišnji suradnici branda, Borut Mihalić i fotograf Mladen Šarić. <br/> Kroz tri teme „Metalic“, „Mariner“ i „Crveni spektar“ predstavljeni su ključni komadi obuće i modnih dodataka iz kolekcija koji čine samo dio ponude Karla prodavaonica.</p><p>Elegantna, urbana, chic ili ležerna, zaljubljenice u modu jako dobro znaju da niti jedna kombinacija nije potpuna bez pravih cipela i torbe.Nova Karlina kampanja „Soba s pogledom“ uvodi nas u prestižni svijet obuće i modnih dodataka poznatih svjetskih brendova. <br/> „Metalic“ je iznimno jaka modna priča ove sezone. Pete su prije svega „chunky“, dok su torbice minimalističke. Sandale, cipele i torbice u metalic nijansama koje se protežu od zlatne preko srebrne do brončane, daju dodatni naglasak modnim detaljima čineći ih statement komadima.</p><p>Plava boja apsolutni je trend ove sezone, stoga je druga tema posvećena „Mariner“ odnosu gdje se uz bijelu i plavu provlači i nešto crne i zlatne. Cipele su prilagođene dugim šetnjama pri visokim temperaturama te su funkcionalno riješene s različitim „dekolteima“ koji smjelo pokazuju žensko stopalo, a za one stidljive - dekolte je presvučen mrežicom. Treća tema donosi šarenilo proljeća u svoj njegovoj ljepoti te predstavlja proslavu ljepote boja crvenog spektra. Budite smjeli i upustite se u avanturu kombiniranjem roze, narančaste i crvene boje i kreirajte vlastitu jedinstvenu modnu priču. Uz jedan šareni dodatak, koji je inspiriran faunom džungle, u trenu ćete postati amazonka na vrućem gradskom asfaltu.</p>
trendovi
kampanja