Modna kampanja “Smelling memories” stavlja fokus na očuvanje flore, faune i običaja otoka Hvara i Paklenih otoka."Suočeni smo sa sve većom devastacijom okoliša te gubljenjem identiteta turističke destinacije. Pohlepom za novcem Hvarski turizam krenuo je u neodrživom smjeru. Kako je upravo miris, od svih osjetila najpovezaniji sa emocijama i sječanjima, cilj mi je probuditi u ljudima nostalgiju za prošlim vremenima-podsjetiti ih na život predaka koji sve više iščezava. Bazirajući se na mušku klasiku s pomakom, naglasak sam stavio na likovno istraživanje. Floralni i mornarski uzorci, jake boje i ručno oslikane majice, košulje i hlače, kolekciji daju snažan pečat. Odjeća udobnih krojeva s naglaskom na vrhunskim materijalima te specijalnim detaljima,naglašavaju ekskluzivnost modela ove kolekcije koja odiše mediteranskom svježinom. Materijali korišteni u kolekciji: pamuk, svila, hladna vuna, viskoza. Kao pozadina šarenim uzorcima i živim bojama koje obilježavaju spomenutu kolekciju, odabrana je tipična hvarska scenografija - mediteransko bilje, kamen, more te pitoreskna seoska idila polja levande. Pod krilaticom “sve za kampanju” zaputili smo se mojim brodom na Palmižanu u arboretum obitelji Meneghello. Kako ja ne volim “profesionalne modele”, tako sam i ovoga puta odabrao prijatelje, lokalne dečke i jednu tipičnu dalmatinku. Uz malo vina i dobre buzare odmah je i snimanje išlo lakše. Ni drugi dan snimanja nije prošao manje uzbudljivo. Putevima levande, uz bocu rakije, “expedicija” je bila više nego uspješna. Povratkom u Hvar na terasi Hvarskoga kazališta nastala je i posljednja tipična dalmatinska razglednica. U suradnji sa talentiranim mladim fotografom Filipom Koludrovićem nastala je serija svježih fotografija koje bude mirisna sjećanja. Pred objektivom su se izmjenjivali Barbara Barišić, Jure Radnić, Ivan Vukić i njegov pas, Marino Miličić, Tonči Trbuhović, Matija Akrap, a nakon malo rakije i sam sam postao dijelom svoje kampanje", kazao nam je sam kreator Toni Rico.