Kampanja je snimljena dvjema tehnikama – analogno, koristeći jednokratni fotoaparat s filmom na razvijanje, i digitalno u monokromatskoj tehnici. Ovaj kontrast između tradicionalnog i suvremenog odražava samu srž kolekcije, koja kombinira detaljno krojenje i luksuzne tkanine s inovativnim dizajnerskim pristupom.Sever je kroz kampanju želio prikazati osobnost svakog modela, a jedno od lica kampanje je i mladi pjevač TONI. Za njega je Robert režirao novi glazbeni spot koji će biti premijerno prikazan nekoliko dana nakon modne revije te će dizajner time još jednom pokazati versatilnost svojih talenata. Kolekcija obuhvaća 45 total lookova, dominantno ženskih, uz selekciju muških modela koji se nadovezuju na ženske vizuale. Dizajner ponovno prikazuje svoju strast za istraživanjem različitih materijala, koristeći raskošne tkanine poput brokata i žakarda koji je kupljen i dopremljen čak iz Budimpešte. Kolekcija je izrazito bliska visokoj modi, dok zadržava nosivost i prepoznatljivu estetiku brenda.Sever ističe kako ova kolekcija odaje počast klasičnom krojenju s modernim zaokretom: "Imamo raskošnu kolekciju, bez reciklaže ili trapera po kojima smo poznati. Sve je napravljeno s fokusom na eleganciju i sofisticiranost, s naglaskom na old-school tretiranje tkanina kako bismo postigli bezvremenski izgled."Jedna od posebnosti ove kolekcije je kombinacija tradicionalnog krojenja, uključujući tehnike poput kosog krojenja inspiriranog Johnom Gallianom iz 90-ih, s eklektičnim stilskim varijacijama. Kolekcija donosi raznovrsnu paletu boja, od crnih tonova do zagasitih nijansi s toplim akcentima poput okera, ciglene i ljubičaste.Kolekcija Sophistique slavi bezvremensku eleganciju i vrhunsko zanatsko umijeće, donoseći spoj klasike i inovacije u jesensko-zimsku sezonu.