Bezvremenske siluete, prilagodljive različitim prigodama, temelj su nove kolekcije Diane Viljevac, u kojoj haljine lako prelaze iz vjenčane u dnevnu ili večernju varijantu. Odabrani modeli u bijeloj boji idealni su za ulogu profinjene vjenčanice, dok u drugim nijansama funkcioniraju kao dnevne, koktel ili večernje haljine.Ovakav pristup dizajnu naglašava dugotrajnost i višenamjensku upotrebu odjevnih komada, čime se smanjuje potreba za jednokratnom potrošnjom. Tradicionalno, vjenčanica je odjevni predmet koji se nosi samo jednom, što može biti u suprotnosti s principima održivosti koji u svijetu mode postaju sve važniji. No, ako se vjenčanica dizajnira na način da se lako može prilagoditi i nositi i nakon vjenčanja – kao dnevna, koktel ili večernja haljina – tada ona dobiva novi život izvan svoje prvotne namjene.Takav koncept temelji se na održivosti dizajna jer smanjuje modni otpad, potiče odgovorniju potrošnju i produžava vijek trajanja odjeće. Umjesto da ostane neiskorištena nakon jednog događaja, haljina postaje svestran komad garderobe, prilagođen različitim prigodama. Time se ne samo racionalnije koristi materijal i rad uložen u izradu, već se i mijenja percepcija luksuza – on više nije vezan uz prolaznost jednog dana, već uz dugoročnu vrijednost i funkcionalnost.Pretvarajući svoje najpoznatije modele iz prijašnjih kolekcija u haljine za mladenke, dizajnerica otkriva kako su se haljine Diva, Elena, Aurora, Ava i Gardenia našle u novoj ulozi.Pogledajte u galeriji čitavu kolekciju: „Često me pitaju radim li klasične vjenčanice na očekivan način – uz prethodni dogovor oko termina i puno komplikacija koje jednoj mladenki ne trebaju dok se priprema za tako divnu prigodu. Oduvijek vjerujem da klasično krojena haljina u bijeloj boji poprima potpuno drugačiji karakter, i već neko vrijeme moje klijentice izrađuju haljine u bijeloj boji baš za tu prigodu, stoga sam odlučila dokazati da za posebne trenutke ne trebate višemjesečne pripreme – jednostavnost može biti jednako svečana kao i raskoš“, objašnjava dizajnerica. Osim prilagodljivosti, kolekcija donosi i pristupačniju cijenu u usporedbi s klasičnim bridal linijama – modeli su dostupni već od 399,00 €.Kampanju za nove haljine potpisuju fotograf Franjo Matković, vizažistica Simona Antonović, stilistica kose Lidija Štokić za Hairveticu, a model je Helena (IM models Management).