Kolekcija A/W20 doslovno stvara ljepotu od otpada, uključuje inovativne tkanine i procese koji otpad od usjeva pretvaraju u prirodna vlakna, tkanine izrađene od drvne kaše koja se dobiva iz održivog izvora. Materijali se mogu naći u komadima ženske odjeće, poput raskošnih večernjih haljina u crno- zelenom jacquard taftu, žutom jacquardu ili ukrašenim zagasito zelenim cvjetovima, miješajući se s voluminoznim gornjim dijelovima i prilagođenim odijelima. Dramatični volumen, nježno strukturirani oblici i glamurozni volančići uklapaju se uz podton stvarajući mračno primamljiv izgled i dojam. Muška odjeća vraća se Conscious Exclusive kolekciju; tu su klasični smoking, luksuzna odijela, košulje i žuta jacquard jakna.- Za A/W20 kolekciju, zaista smo željeli biti početnici - pomičući granice kreativnosti i održive mode - fokusirajući se na otpad. Kao rezultat toga, dijelovi ove kolekcije izrađeni su od zaista nevjerojatnih materijala proizvedenih od otpada. Radeći s ovom vrstom transformacije te biti u mogućnosti razgovarati s našim kupcima kroz ljepotu, nadamo se da otpad može biti dio budućnosti održive mode, kaže Ann-Sofie Johansson, kreativna savjetnica u H&M-u.;Modni dodaci uključuju hrabre choker ogrlice, naušnice i kopče za cipele od recikliranih metala i sunčane naočale izrađene od Made of Air® materijala, djelomično izrađenog od otpadne biomase. Cipele se mogu nositi i kao natikače i kao čizme s uklonjivom čarapom izrađenom od VEGEA™ kože, to jest veganske kože djelomično izrađene od nusproizvoda tijekom procesa dobivanja vina. Grafike u cijeloj kolekciji nadahnute su cvjetnim tapetama koje su se vremenom odlijepile ili tapiserijama iz prošlih dana, dok cvjetne aplikacije i motivi moljaca aludiraju i na život i na propadanje.Nadalje, dvije H&M; trgovine u Stockholmu i Berlinu nudit će uslugu najma šest različitih komada iz A/W20 kolekcije - neke su jedinstvene samo za uslugu najma, dok su druge izrađene u ekskluzivnim bojama. Conscious Exclusive AW20 kampanja potiče nas da "nosimo otpad" u nastojanju da promijenimo modu, a u njoj sudjeluje Zinnia Kumar, australska ekologinja, aktivistica i manekenka sa sjedištem u Londonu.- Oduševljena sam što sam dio ove Conscious Exclusive kampanje, pogotovo jer H&M; utire put održivim kolekcijama da postanu industrijska norma. Kao potrošači, više nećemo morati razlikovati modu i održivost, jer će oni postati jedno te isto. Kao ekologinja koja se bavi modom, ovo me ispunjava nadom, kaže Zinnia Kumar, ekologinja, aktivistica i model.