Sinoć je u Hali Zagreb višestruko nagrađivani modni brend KLISAB, održao svoju prvu samostalnu modnu reviju, predstavivši kolekciju FALLFALL6. Riječ je o kolekciji kojom su dizajneri Marko Šabarić i Tomislav Kliškinić, uz nove kreacije za žene, prvi put predstavili i KLISAB liniju za muškarce.Ovaj poseban modni događaj, na kojem je sve, od lokacije, ambijenta, glazbe, modela i energije apsolutno savršeno funkcioniralo, svojim su prisustvom uveličali i brojni uzvanici iz društvenog života, ali i dugogodišnji obožavatelji i ambasadori brenda KLISAB, kao: Jelena Rozga, Ljupka Gojić Mikić, Nevenda Rendeli, Ivana Paradžiković, Ida Prester, Anita Dujić, Gracija Filipović i brojni drugi. U kolekciji od 30 total lookova, 19 ženskih i 11 muških prevladavaju odijela stroge forme s naglašenim ramenima i strukom, baloneri, ali i pregršt statement komada dizajniranih i izrađenih na način da su transezonski i predstavljaju trajnu investiciju u garderobi. U novoj kolekciji predstavljen je i novi model pillow bag clutch torbe. Materijali koji prevladavaju u kolekciji su jeans, pamučni keper, popelin, vuneni štof, samt, jeans, viskoza, u zagasitim bojama poput crne, nijansi plave, sive i smeđe, s akcentima ružičaste i boje ciklame, micro pepita i kariranog uzorka. Kolekcija FALLFALL6 ima obilježja punk i dandy estetike, ali je i izuzetno nosiva i sadrži prepoznatljiv KLISAB potpis koji svoje ishodište uzima u klasici, interpretiranoj na nov, svjež način, nudeći suvremena dizajnerska rješenja. Cijelu priču dodatno zaokružuju minuciozni detalji i vrhunska ručna izrada.Kao što smo navikli od ovog talentiranog modnog dvojca, odjeća je dominantnog karaktera koja se s lakoćom uklapa u različit stilski ID i pogodna je za nošenje “day to night”, u formalnim, ali i opuštenim prigodama.Dio kolekcije čini i linija DENIMDENIM u cijelosti nastala upcyclingom nošenoga jeansa, iza čije izrade u proizvodnom procesu ostaje minimalna količinu otpada. Sakoi, traperice, jakne i suknja iz ove linije nastali su upcyclingom traper hlača, a taj postupak kreativnog „re-usea“ dizajneri su odabrali jer ostvaruje proizvode dodane vrijednosti bez kreiranja ikakvog daljnjeg štetnog utjecaja na okoliš. Jeans je odabran kao jedan od najizdržljivijih materijala čime se jamči trajnost upcycling proizvoda i istovremeno izbjegava proces izvorne proizvodnje jeansa koji je vrlo štetan za okoliš.Liniju DENIMDENIM, KLISAB je razvio su uz podršku automobilske marke Lexus, premium brenda čija vozila, kao i KLISAB odjeću, točno opisuje majstorstvo ručne izrade, odgovornost prema okolišu i osjećaj luksuza koji izazivaju.Realizaciju KLISAB FALLFALL6 revije podržali su: Beefeater, Lexus, Keune Haircosmetics, Databox, Högl i Estée Lauder.