Pre-fall kolekcije oduvijek su zamišljene kao most između ljeta i jeseni, trenutak u kojem moda hvata posljednje zrake sunca i istovremeno najavljuje novu sezonu. Lokomotiva Pre-Fall 25 ulazi u tu priču, a modna dizajnerica Lana Puljić u novoj kolekciji donosi prozračne komade za produženo ljeto, ali i snažne, strukturirane siluete koje vode u jesen.Kampanja snimljena na zagrebačkom asfaltu tijekom jednog sparnog poslijepodneva pod objektivom Franje Matkovića utjelovljuje globalni trend povratka ulične energije i autentičnih urbanih kulisa. Andrea i autorica kolekcije Lana, nose kreacije koje naglašavaju ono što pre-fall sezona traži: svestranost, lakoću kombiniranja i sofisticiranost s dozom drame, emocije vremena koje prolazi te novog koje tek dolazi i kojemu se radujemo.Na svjetskoj modnoj sceni pre-fall kolekcije ove se godine okreću prirodnim materijalima i naglašenoj ženstvenosti, a Lokomotiva to prevodi u svoj jezik. Svila, lan, taft, til i čipka oblikuju haljine i suknje koje lebde između romantičnog i moćnog, dok pastelni tonovi i klasična crna i bijela stvaraju paletu nosivu u svakoj prigodi.U galeriji pogledajte čitavu kolekciju: Globalni trend „quiet luxury“ dobiva Lokomotivin odgovor u formi oversized lanenih košulja-haljina, krojene traperice po mjeri i minimalističkog bijelog t-shirta. S druge strane, statement bomber jakne, cropped blejzeri i večernje svilene haljine s čipkastim volanima donose onu dozu teatralnosti koja je ujedno potpis brenda. Kolekcija gradi ravnotežu između snage i ženstvenosti, moći i nježnosti, svakodnevice i posebnog trenutka. U tome se krije i širi trend pre-fall sezone: moda više nije podijeljena na dnevno i večernje, već fluidno prelazi iz jedne u drugu sferu. Kampanju potpisuje fotograf Franjo Matković, make-up Kristina Hošnjak (Aoma Make Up Academy).