Lepršavo, strastveno, veselo, aktivno i razigrano – ljeto je godišnje doba kada smo najopušteniji, kada se najviše družimo i slavimo život u svim njegovim oblicima. Upravo tom filozofijom vodila se modna vizionarka i istinska zaljubljenica u lijepu odjeću – Rajka Križan, vlasnica kultnog zagrebačkog butika Versage – prilikom stvaranja najnovije kolekcije za nadolazeće tople i duge dane.Versage kolekcija za proljeće / ljeto 2021. nosi naziv 'Ritam grada', a ispunjena je prozračnim i šarenim odjevnim komadima lepršavih materijala, a namijenjena je svim pripadnicama ljepšeg spola koje preferiraju ženstven modni izričaj, s određenom dozom odvažnosti. Trenirka, kao najpopularniji modni odabir posljednjih godinu dana, svrgnuta je s trona i zamijenjena romantičnim haljinama, kulerskim traper komadima s našivenim aplikacijama, chic ženskim odijelima, vrućim hlačicama i kratkim suknjicama, cvjetnim boho ogrtačima i pastelnim slatkišima u vidu modnih dodataka.2021. proglašena je modnom godinom optimizma, stoga u kolekciji prevladavaju vesele boje poput žarko ružičaste, ciklame, divne narančaste i svijetle lila nijanse. „Florals? For Spring? Groundbreaking!“ – poznata je rečenica iz obaveznog modnog štiva za svaku istinsku fashonisticu „Vrag nosi Pradu“, izgovorena od strane Meryl Streep, koja je u filmu utjelovila zločesti lik Mirande Priestly, baziran na Anni Wintour, modnoj diktatorici te alfa i omegi američkog izdanja Voguea. Ipak, s ovim sarkastičnim komentatorom malo tko bi se složio, jer upravo je proljetno i ljetno šarenilo ono što nam svima trenutno treba, ove godine više nego ikad. Bilo da se radi o maksi lepršavim haljinama, elegantnom odijelu ili pak o svilenom kimonu, cvjetni uzorak je i više nego dobrodošao, pokazujući tako pravu raskoš rascvjetanih pupoljaka. Tu je također i još jedan popularni uzorak za tople dane – monokromatske točkice, koje su svoje mjesto našle na šarmantnoj crno-bijeloj haljini. Kao jedan od favorita za svečane prilike istaknula se divna, svijetlo ljubičasta haljina od tila, u kojoj ćete izgledati poput moderne princeze. Još otkada je postao popularan među američkim tinejdžerima 50-ih godina prošlog stoljeća, traper iz sezone u sezonu slovi kao vječni materijal, koji apsolutno nikad ne izlazi iz mode. Versage ga vidi u malo drugačijoj, pomalo rockerskoj varijanti, s tie dye uzorkom i prišivenim šarenim aplikacijama.Versage je još prije 30 godina započeo s vizijom njegove stvarateljice Rajke Križan kao mali ekstravagantni dućan u kojem je asortiman većim dijelom limited edition. Do danas, mnogi su ostali vjerni ovom unikatnom butiku, a dokaz tome je njihov širok osmijeh i zadovoljstvo kada odjenu nešto iz asortimana ovog kultnog zagrebačkog mjesta. Iako ovo kultno ime iz kolekcije u kolekciju oblači mnoge poznate Hrvate, iza njega stoji jednako lijepa priča s kojom mnogi nisu upoznati. Naime ovaj mnogima omiljeni dućan dobio je ime zahvaljujući poznatom hrvatskom umjetniku, filmskom i kazališnom scenografu, redatelju, scenaristu - Željku Senečiću. Vidjevši dućan, podsjetio ga je na svojevrsnu izložbu koja odiše francuskim chicom i upravo zbog toga je dućan nazvan Versage, što bi u žargonu francuskog jezika označavalo poziv na izložbu, izložbu na koju su svi pozvani.