Naslovnica
Moda
Beauty
Lifestyle
Green
Diva za Divu
B&H 360
Kultni modni brend slavi 50 godina!
Capsule kolekcija, uzbudljive suradnje i mnoge druge promocije
<p>Poznati njemački modni brend slavi svoju 50. godišnjicu u velikom stilu i to od rujna do studenog, a u samom fokusu je broj 50!</p><p><strong>Za godinu obljetnice, Marc Cain je kreirao ekskluzivnu kolekciju</strong> koja reflektira DNK premium brenda. Fokus je na leopard uzorku i stručnoj izradi pletiva. Kolekcija sadrži ukupno 50 artikala uključujući dodatke kao što su torbe, cipele i šalovi. Slogan "A day in leo" predstavlja capsule kolekciju i prati vas od jutarnje vježbe, preko dana u uredu do večernjih trenutaka. S ovom jubilarnom kolekcijom sve je moguće jer je iznimno svestrana i pokriva sve stilove: sportski, ležerni, elegantni.</p><p>"<em>Jako se veselim našoj obljetničkoj godini! Sada je 50 godina otkako sam započeo sve u Italiji. Imao sam viziju stvoriti nešto posebno, a točno tako je i nastao Marc Cain. Danas je Marc Cain globalni igrač sa sjedištem u Njemačkoj i statusom premium brenda koji nadahnjuje obožavatelje diljem svijeta. Ponosan sam na ono što smo zajedno postigli u posljednjih 50 godina. Zahvaljujem se svima koji su me podržali tijekom ovog vremena u stvaranju brenda Marc Cain kao uspješne priče</em>", navodi osnivač Helmut Schlotterer.</p><p>Kako bi prikladno predstavila kolekciju, modna tvrtka kreirala je imidž kampanju s međunarodno uspješnim njemačkim modelom Alenom Blohm. Središnji motiv ove kampanje je zlatni lift, a vožnja njime kroz brojne katove simbolizira pedesetogodišnje putovanje brenda Marc Cain kroz vrijeme.</p><p>Marc Cain razvio je i jedinstveni logotip za 50. obljetnicu s izgledom mjerne trake. Usklađen je s poznatim logotipom Marca Caina i povezujući je element za sve kampanje vezane uz obljetnicu. Ekskluzivna jubilarna kolekcija proslavila je svoju premijeru kao dio modne revije see-now-buy-now u sjedištu Marc Caina u Bodelshausenu u Njemačkoj. Ova jedinstvena kolekcija bit će dostupna u trgovinama od rujna.</p><p><strong>Povijest brenda</strong><br/> Priča o uspjehu Marc Caina započela je 1973. godine u Carpi, Italiji. Sve je započelo s Helmutom Schlottererom koji je tamo stigao nakon provedenih godinu dana u Parizu na studiju tekstilne tehnologije i poslovne administracije. U to vrijeme je Carpi bio poznat uglavnom po izvrsnim pletivima, a upravo tamo je Helmut Schlotterer je ostvario svoje vizije i osnovao vlastiti modni brend pletiva: Marc Cain.</p><p>Marc Cain preuzeo je ulogu pionira već 1973. s prvim elektronički upravljanim strojevima za pletenje. Danas se godišnje izradi više od 390.000 pletenih komada na 110 visokotehnoloških strojeva za pletenje u ultramodernim proizvodnim pogonima u Bodelshauzenu. To čini strojna postrojenja jednima od najvećih i najinovativnijih u modnom sektoru u Europi. Osim njemačkih proizvodnih pogona, Marc Cain održava i druga europska proizvodna mjesta za pleteninu.</p>
kampanja
kolekcija
promo
Marc Cain