Ovim poslovnim potezom kreće novo poglavlje za Jacquemusa, koji se do sada dokazao kao vrhunski dizajner i majstor kreativnosti na svim modnim područjima. Uz to, njegov se ulazak u beauty svijet dugo očekivao - još 2021. španjolska parfemska kuća Puig kupila je 10% udjela s ciljem lansiranja beauty linije, no taj se projekt nikada nije realizirao – već iduće godine Jacquemus je otkupio svoj udio natrag.Iako se Simon Porte Jacquemus dosad opirao gubitku potpune neovisnosti, sada je i to promijenio. Iako je od osnutka brenda 2009. godine strogo čuvao njegovu autonomiju, vremena su se promijenila.„Cijenim svoju neovisnost, želim ovu tvrtku jednog dana ostaviti svojoj djeci, ali moram probiti stakleni strop i pronaći pravog partnera“, izjavio je u intervjuu za Le Figaro prošlog listopada.Pogledajte galeriju street style veljača:A taj se „stakleni strop“ sada možda i rasprsnuo zahvaljujući ovom francuskom savezu. Partnerstvo dolazi u ključnom trenutku za brend, koji je i dalje popularan i u ekspanziji, ali se suočava s izazovima usred sve žešće međunarodne krize luksuznog sektora. Uz brojne i skupe projekte, prošle je godine Jacquemus prilagodio prodajnu strategiju – podigao cijene i preselio velik dio proizvodnje iz Francuske u Italiju.No, mladi dizajner ne boji se izazova. Ugovor s Appleom, povratak na kalendar pariškog tjedna mode te otvaranje trgovina u Londonu i New Yorku potvrđuju da će 2025. biti vrlo aktivna i ambiciozna.U kontekstu L'Oréalovih ranijih akvizicija, poput Muglera, Clarinsa i beauty linija velikih modnih kuća kao što su YSL, Prada i Valentino, ovaj dogovor s Jacquemusom djeluje sasvim logično. Financijski detalji nisu objavljeni, no iz L'Oréala ne skrivaju entuzijazam. Cyril Chapuy, predsjednik divizije L'Oréal Luxe, istaknuo je „izniman potencijal brenda u luksuznoj kozmetici“ te hvali njegovu „jedinstvenu poziciju, kreativnost i umijeće korištenja društvenih mreža“.Jacquemus je Simon Porte Jacquemus osnovao 2009. godine u Parizu, posvetivši brend uspomeni na svoju preminulu majku. Strast prema kulturi prožima njegove kolekcije prêt-à-porter odjeće i modnih dodataka za žene i muškarce, koje odražavaju francuski način života i univerzalne izraze ljepote – od umjetničke fotografije i dekorativnih umjetnosti do filma, slikarstva i skulpture.Tijekom godina, Jacquemus je održavao revije na neočekivanim lokacijama, poput pariškog bazena ili Musée Picassa, vijugajući kroz polje lavande u Provansi, pšenično polje izvan Pariza, slanu močvaru u Camargueu, plažu na Havajima, u solani Arlesa, u dvorcu Versailles.Danas, sa sjedištem u 8. arondismanu Pariza, Jacquemus je izuzetno uspješna modna kuća s više od 300 zaposlenika. Brend je poznat po brzom rastu digitalne prisutnosti i globalnom poslovanju, a nakon brojnih inovativnih pop-up projekata diljem svijeta, 2022. godine otvorio je svoju prvu stalnu flagship trgovinu na prestižnoj adresi 58, Avenue Montaigne u Parizu. Sada je vrijeme za novu etapu ovog cool brenda, očekujemo pastelni make-up, zabavne kampanje i poseban stilski okvir.