Luksuzna moda nekoć je bila rezervirana za uski krug odabranih, simbolizirajući status i prestiž. No, u vremenu brze dostupnosti trendova, njezina ekskluzivnost blijedi, dovodeći brendove u paradoks između profita i očuvanja rijetkosti
Francuska moda ima temelje u tradiciji, čega su Francuzi itekako svjesni te sada pokušavaju pronaći načine kojima će spojiti modno umijeće i umjetničku baštinu. Naime, nadaju se da će ih to približiti novim istraživanjima i kreativnim vizijama
Nakon tjedana šaputanja i nagađanja, sada je službeno: Jacquemus više nije isključivo u rukama svog osnivača. Trenutno ova izuzetna modna kuća ima 300 zaposlenih, a Simon Porte pokrenuo ju je 2009. godine u Parizu
Jučer ujutro modno carstvo Kering objavilo je kraj suradnje sa Sabatom De Sarnom putem vrlo šture press objave. Na „divnoj suradnji” zahvalili su mu izvršni direktor Guccija, Stefano Cantino, i zamjenica glavnog izvršnog direktora Keringa, zadužena za razvoj brendova, Francesca Bellettini
S vremenom su Loewe torbe postale sinonim za vrhunsku izradu i bezvremenski dizajn te je tijekom godina brend surađivao s dizajnerima poput Karla Lagerfelda, Giorgija Armanija i Laure Biagiotti
Sama definicija ovog sektora i njegove ponude je ekskluzivnost, no to je pravilo zadnjih godina gotovo nestalo, pa ga sada vidimo na svakom koraku. Pretjerana utrka za kapitalom dovela je čitavo to područje u neke neočekivane tržišne situacije
Na Zemlji je sve više problema i kriza – osvojit ćemo Svemir, tamo je možda utopijski bolje, ideja je kojom se vode mnogi dizajneri. Kad se ide van orbite, treba se imati nešto stylish, a ne samo tehnološki inovativno
Ovakav vodič može znatno olakšati idući beauty šoping!