Tko će je naslijediti, za sada nije poznato.
U kući čiji je kreativni direktor Alessandro Michele, pažnja modne industrije sada je usmjerena na proizvodni lanac, odnosno taj tihi i ponekad u sjeni, ali opet ključni dio modne mašinerije koji sve češće pokazuje znakove ozbiljnog pucanja
Ovaj plan ostvarit će u sljedećih par godina te se radi o brojnim radnim mjestima koja su ključna za izradu slavnog trencha. Smanjuje se radna snaga i u tvornici Castleford, specijaliziranoj za izradu legendarnih balonera
Modna kuća konstantno istražuje predivne lokacije na kojima predstavlja svoje ideje za resort dane, a za ovo predstavljanje odabrali su predivno talijansko jezero poznato po luksuzu i glamuru - Como
Promjene na sceni luksuza, kriza, ali i "igra stolica" u svijetu kreativnih direktora donose uglavnom loše rezultate, stoga je jedan od najvećih modnih konglomerata u panici
Raskošna, rasplesana kragna vraća se na piste kao ključni detalj nove sezone. Dizajneri reinterpretiraju ekscentrični povijesni simbol aristokracije i igre u suvremenom modnom kontekstu
Ova "povratnička priča" Versacea u Italiju događa se nakon što je Donatella Versace odstupila s pozicije kreativne direktorice, a na njezino mjesto došao Dario Vitale, bivši kreativni direktor u Miu Miu
Vode se značajne pravne bitke na europskim sudovima. Naime, ako prođe, ovaj značajan pravni presedan mogao bi potaknuti druge luksuzne brendove da krenu u vlastite bitke protiv imitatora, u pokušaju da zaustave pad prodaje i zaštite ekskluzivnost svojih proizvoda
U testiranju su sudjelovale poznate marke poput Lancômea, Welede i Neutrogene, ali i povoljniji brendovi iz drogerija i diskontnih lanaca poput Lidla i Rossmanna.
Luksuzna moda nekoć je bila rezervirana za uski krug odabranih, simbolizirajući status i prestiž. No, u vremenu brze dostupnosti trendova, njezina ekskluzivnost blijedi, dovodeći brendove u paradoks između profita i očuvanja rijetkosti