Kaput je komad koji mora imati posebnu kvalitetu, uvjeren je Ivan Friščić, kreativni direktor brenda DeLight koji sada donosi novu kampanju i kolekciju s glumicom Bojanom Gregorić Vejzović u glavnoj ulozi. Dizajner naglašava važnost tkanine u stvaranju kaputa koji traju i koji zadržavaju svoju formu i funkcionalnost iz sezone u sezonu, iznad prolaznih trendova.- Za razliku od brendova koji nude brze promjene i komade namijenjene kratkotrajnoj upotrebi, DeLight je usmjeren na dugoročne vrijednosti. Svaki je komad pažljivo izrađen kako bi izdržao zub vremena, u kvaliteti tkanine i izrade, ali i u stilu i dizajnu. Vjerujem da naši kaputi mogu i trebaju prelaziti s generacije na generaciju - dodaje Friščić.U zimskoj kampanji glumica Bojana Gregorić Vejzović pojavljuje se u nekoliko zanimljivih stilskih uloga.- Ovo nije moja prva suradnja s DeLightom; prije pet godina također sam bila njihovo zaštitno lice. Tada sam prvi put osjetila kvalitetu njihovih odijela, a sada sam se osjećala kao kraljica u njihovim kaputima. Nosim DeLight komade i privatno jer se u njima osjećam odlično - izjavila je filmska, televizijska i kazališna zvijezda.Snimanje je odrađeno u Gradskom kazalištu Gavella, fotografiju je potpisala Maja Kljajić, styling je radila Slađana Divjak, kosu Milena Maršić, a make-up Marko Tolić.Pogledajte u galeriji sve fotografije kampanje i nove kolekcije:Uz kapute, kolekcija uključuje i klasične komade brenda, poput crnog šljokičastog odijela i smokinga, kao i novitet – haljinu Roksanda.- Pri stvaranju kolekcije uvijek mislim na ženu koja će nositi te komade, na to kako će se u njima osjećati i kako će ih nositi. Inspiracija ove zime dolazi iz jesenskih boja, s naglaskom na smeđe i bakrene tonove, dok je zimska paleta mirnija, više i neutralna. Želio sam stvoriti kapute koji će trajati godinama, u kroju, boji i kvaliteti tkanine. Vjerujem da jedan lijepi beige kaput traje vječno, zar ne? - zaključuje Friščić.