Modni brend DeLight predstavlja novu kampanju i kolekciju posvećenu suptilnoj jednostavnosti i bezvremenskom stilu. Modni dizajner i osnivač brenda Ivan Friščić poznat je po odijelima i haljinama koje su osmišljene na temeljima elegancije, a svaka se njegova kolekcija nadovezuje na prethodnu. Njegov stilski „film” temelji se na tekstilu visoke kvalitete te balansu forme i siluete. Estetika je pročišćena, autor donosi baznu formu koju razrađuje kroz ručno dovršene detalje.– S posebnim naglaskom na odijela i suknje, kolekcija donosi savršen balans klasičnih krojeva, najkvalitetnijih tkanina, boja i uzoraka koji nadilaze sezonske trendove. Svaki komad nosi prepoznatljiv pečat vrhunske izrade iz ateljea u Vlaškoj 6, čineći ga ne samo odjevnim predmetom već i modnim izrazom osobnosti. Suknje, koje su dosad bile dostupne isključivo putem personaliziranih narudžbi, ove sezone zauzimaju posebno mjesto u kolekciji. Istovremeno, brend ostaje dosljedan svojoj filozofiji – prilagodbi svakom tijelu – objavio je brend.Pogledajte u galeriji čitavu kolekciju:Brend DeLight ne prodaje online jer način rada uključuje individualan pristup. Naime, na taj način nemoguć je individualan pristup koji podiže kvalitetu modnog predmeta.– Svaki komad koji napusti naš atelje mora biti savršeno prilagođen klijentici i njezinoj figuri. Kroz individualni pristup, u vremenu brze mode, želimo ponuditi odjeću koja traje, koja se ne podređuje prolaznim trendovima, već evoluira s osobom koja je nosi – naglasio je Friščić.U novoj kampanji ističe se ležerna nota brenda, osobito kod odijela i haljina, zbog dinamike koju stvaraju u pokretu. Naime, iako ove forme nose okvir klasike, one su fluidnije – upravo to čini suvremeni okvir: lakoća pokreta i u odjevnim komadima poput odijela, koji su nekada bili strogi i definirani.– Posebnu pažnju privlači oversize odijelo koje, unatoč voluminoznoj silueti, naglašava figuru i pruža osjećaj besprijekornog stila. Nova kolekcija donosi tkanine najviše kvalitete – od vune do finih svilenih materijala – koje osiguravaju dugovječnost i udobnost – objasnio je autor.Boje su još jedan fokus brenda, a među upečatljivim tonovima ističu se plava, crvena, fuksija, smaragdno zelena i nježne nijanse ružičaste. Autor pojašnjava i kako se koristi inovativan materijal – scuba, izrađena od 100 % viskoznih niti – što opisuje kao spoj luksuza i održivosti. Odijela su izrađena od fine vune i svile, dok su bluze od svile.Kampanju potpisuje fotograf Mario Poje, a zaštitna lica su Ivana Gulin i Tina Mustapić. Make-up je radila Mihaela Dodić, a frizure Slađana Mišić.