Makar odjeća ne čini čovjeka, postoji jedna posebna veza između žene i nove haljine ili bezvremenskog odijela. Situacija u kojoj smo se našli, zaustavila je cijeli svijet, ali došlo je vrijeme za buđenje, za nastavak, za stvaranje i pogled u budućnost. Jedan od tih pogleda, zasigurno je moda. Ona je poput daška energije koja svima, koji u njoj nalaze nešto lijepo, pruža osjećaj življenja.Upravo je svojom novom kampanjom za proljeće/ljeto, Ivan Friščić, vlasnik i dizajner brenda DeLight, pokušao dočarati ženu koja ne odustaje, snažnu ženu koja mašta te ženu koja je istovremeno profinjena i moćna. Sve su to ujedno i karakteristike nove kolekcije u kojoj je većina haljina inspirirana popularnom wrap haljinom. One su i dokaz kolika ljepota leži u jednostavnosti, a sašivene su prirodnih tkanina, što ih čini idealnima za vruće ljetne mjesece. Dobar provod nikada nije otkazan, baš kao ni druženje ili povod za izgledati lijepo, a upravo večernje haljine satkane od pamučne čipke ili svile iz DeLight kolekcije, odišu elegancijom koja ne prolazi nezapaženo.Odijela su svojevrsna kruna brenda DeLight. Prepoznatljiva i pažljivo krojena, rezultat su dugogodišnjeg predanog rada, a svaka žena koja ih odjene, jednostavno ostavlja bez daha i uvijek im se vraća. Sakoi na jednoredno ili dvoredno kopčanje, popularne mrkva ili trapez hlače, a sve sašiveno od prirodnih tkanina poput hladne vune, svile, lana i pamuka.- Kampanja za proljeće/ljeto snimljena je u Brown Beach House-u u Trogiru, znao sam da je to idealna lokacija. Jedinstven dizajn i retro estetika su ono što se divno uklopilo u čitavu priču oko mojih kreacija. Žena u takvom okruženju jednostavno blista te i njezina ljepota, još više dolazi do izražaja. Ležerna raskoš, to je upravo ono što svaka žena zaslužuje, tom se misli vodim svaki puta kada krenem stvarati, a osmijeh klijentice mi je svaki puta svojevrsna nagrada i potvrda za to - tvrdi Ivan Friščić.Okosnica kolekcije definitivno je haljina s dubokim V-izrezom, koja upravo svojim besprijekornim linijama krade pažnju. U njoj žena može opušteno šetati pješčanom plažom, a s druge strane, može i izreći sudbonosno "da“". Podsjeća na grčke božice i samim time veliča ženu kao nježnu, ali opet moćnu figuru.Čitava kolekcija odiše nježnim, puderastim bojama, a uzorci poput kariranog i cvjetnog najavljuju toplo, ljetno razdoblje u koje se savršeno uklopila kolumnistica i spisateljica – Andrea Andrassy te je kao zaštitno lice kolekcije divno zaokružila ovu modnu priču.- Uživam nositi DeLight odijela. Naravno, volim i haljine, ali odijela su nekako više – ja. Volim to što su iznimno kvalitetna, udobna i divno stoje. U njima ne možeš proći nezamijećeno – dodala je Andrea.Ono što je zaista prekrasno u ovoj čitavoj modnoj priči je upravo hrvatska kvaliteta te vlastita proizvodnja brenda DeLight. Dokaz što znači voljeti modu i svoj posao pa makar i u trenucima kada ne ide sve po planu, nadahnjuje i ostale da se pokrenu i pronađu motivaciju za stvaranjem.