Za Mateu, vlasnicu brenda Lunette, malog kreativnog svijeta u kojem stvara ručno rađene naušnice s puno ljubavi, pažnje i strasti, izrada naušnica nije samo posao – to je emotivni i estetski proces, spoj ljubavi prema detaljima, dugotrajnog testiranja i vjere u autentičnost. Iza svakog para krije se njezin osobni pečat, a cijeli brend nastao je iz jedne iskrene potrebe – stvoriti ono što na tržištu nije mogla pronaći.Ljubav prema naušnicama u Mateinom je slučaju prisutna od najranije dobi. Taj mali, ali efektan detalj uvijek ju je fascinirao, no ponuda koja bi zadovoljila njezin ukus bila je rijetkost. Upravo je to bio početni okidač da uzme stvar – i dizajn – u svoje ruke.– Još od malih nogu obožavala sam nakit, a naušnice su mi uvijek bile najdraži komad – to je detalj koji se prvi primijeti i koji može potpuno promijeniti dojam cijelog outfita. Posebno sam voljela perle, no rijetko sam nalazila naušnice koje bi zadovoljile moj ukus, pa sam prve izradila za sebe. Tako je, sasvim spontano, nastala ideja o brendu Lunette – ispričala je.U središtu njezinog dizajnerskog pristupa stoji kvaliteta, a jedan od najvažnijih odabira bio je – materijal. Matea se odlučila za medicinski nehrđajući čelik, što njezin nakit čini savršenim za svakodnevno nošenje bez kompromisa.– Lunette naušnice izrađene su od 304 nehrđajućeg čelika, materijala koji je poznat po svojoj otpornosti na koroziju, toplinu i mehanička svojstva. Ne izaziva alergije i iznimno je dugotrajan, što ga čini idealnim za svakodnevno nošenje. Jedina iznimka je slano okruženje poput mora, gdje savjetujemo skidanje naušnica – objašnjava.Kreativni proces koji stoji iza svakog komada Lunette nakita traje mjesecima, ponekad i više od godine dana. Matea se ne vodi kratkoročnim rješenjima – svaka ideja mora sazreti, proći kroz niz testiranja i zadovoljiti njezine visoke standarde.– Inspiraciju pronalazim u svakodnevnim situacijama, kroz trendove, prirodu i osobni estetski doživljaj. Nakon što osmislim dizajn, slijedi faza testiranja koja može potrajati i do godinu dana – sve dok ne pronađemo savršen materijal i završnu izvedbu. Na primjer, model Tessa, koji je izazvao oduševljenje kod kupaca, nastajao je cijelu godinu. –Perle i biseri zauzimaju posebno mjesto u Lunette kolekcijama. Njihova simbolika i ljepota često su temelj najpopularnijih modela, a pri odabiru materijala ne postoji prostor za površnost.– Pri odabiru materijala najvažnija mi je njihova estetska i tehnička kvaliteta. Perle moraju biti precizno izrađene i bez nepravilnosti. Vjerujem da upravo detalji čine razliku, a kvalitetni materijali su temelj svakog komada koji nosi Lunette potpis – kaže Matea.Put prema uspjehu nije bio bez prepreka. Najveći izazov bio je – dosljednost viziji. Unatoč poteškoćama, Matea nije htjela praviti kompromise kada je riječ o kvaliteti i originalnosti.– Najveći izazov bio je pronaći materijale koji u potpunosti odgovaraju mojoj viziji. Ponekad ono što zamislim nije lako pronaći, no nisam htjela pristati na kompromise kada je riječ o kvaliteti i originalnosti – otkriva.A kada bi morala izdvojiti jedan komad koji joj posebno znači, odgovor je jednostavan – prvi. Onaj s kojim je sve započelo i koji i danas nosi emocionalnu vrijednost.– Definitivno model Chloe. To je prvi model koji sam izradila i od kojeg je sve krenulo. Dostupan je u varijantama sa staklenim, kristalnim, sedefastim perlama, te perlama od školjki i riječnih bisera. Uz to, naš je najprodavaniji model. –U poslovanju balansira između kreativnog izražavanja i želja svojih kupaca, no upravo ta sinergija dovela je do velikog broja vjernih kupaca i rastuće zajednice.– Ponekad je izazovno uskladiti osobni izričaj s tržišnim zahtjevima, no uvijek slušamo želje naših kupaca – i to nam se pokazalo kao dobitna kombinacija. Imamo preko 3000 zadovoljnih kupaca i ta brojka stalno raste, što je najveća potvrda da radim nešto vrijedno – kaže nam.I Matea već ima konkretne planove za budućnost, a ono što je započelo kao osobni projekt, polako prerasta u ozbiljan brend s jasnom vizijom i identitetom.– Naši planovi za budućnost su veliki, a prvi korak je već ostvaren! Webshop je sada online i dostupan na linku lunette.hr, a nakon godinu dana vratili su se i jedni od najtraženijih modela – Chloe i Bella s riječnim biserima. Svake sezone uvodimo nešto novo i planiramo tako i nastaviti, jer vjerujemo da je stalna svježina ključ dugoročnog uspjeha. – zaključila je.