Modni brend Izabela Kečan ima svoje korijene već gotovo devet godina, a sve je započelo negdje na raskrsnici između prvobitnih ambicija i stvarnog puta koji je dizajnericu i vlasnicu vodio tamo gdje je danas. Inspirirana željom za modnim komadima koji dopuštaju prilagodbu osobnom stilu i prigodi odijevanja, Izabela Kečan stvorila je brend koji se ističe svojim minimalističkim pristupom, elegancijom i udobnošću.– Sve je počelo jednim pozivom za izlaganje moje kolekcije u humanitarne svrhe, a taj jedan trenutak promijenio je tok mog života. Nakon te revije, počela su pristizati brojna pitanja i upiti za kupovinu i izradu mojih kreacija, te malo po malo brend se počeo oblikovati. S obzirom na to da sam stekla vještine izrade odjeće tijekom svojih srednjoškolskih dana, nakon par godina stanke u tom poslu se činilo prirodno da nastavim svoje obrazovanje na Tekstilno-tehnološkom fakultetu – otkrila nam je Izabela.Tijekom fakultetskog obrazovanja, uz redovna predavanja, nastavila je stvarati kolekcije i izlagati ih na modnim revijama u susjednim zemljama. Kada je završila preddiplomski studij u smjeru modnog dizajna, shvatila je da je došlo vrijeme za rad na sebi i odlučila se upisati na diplomski studij "Teorije i kulture mode". – Vjerujem da je kombinacija mog zvanja modnog dizajnera i teoretičarke mode duboko utemeljila moj pogled na modu i doprinijela stvaranju vlastitog stila. Kroz godine, moj brend je neprestano rastao, a s njim i moj opseg posla. Iza mene je mnogo godina rada, predanosti i žrtvovanja, no ne bih mijenjala ni trenutak toga puta jer danas sam ponosna vlasnica brenda čija moda osvaja srca mnogih žena. Modna industrija nije za svakoga, jer zahtjeva puno rada i truda koji često ne daje rezultate odmah već je potrebno vrijeme za sve što posao u brendu obuhvaća – objasnila je.Za pokretanje brenda, inspirirala ju je želja za modnim komadima koji dopuštaju prilagodbu osobnom stilu i prigodi odijevanja. Oduvijek je bila tip osobe čiji je raspored popunjen od jutra do mraka raznovrsnim aktivnostima, a njezin raspored je zahtijevao odjeću koja je ležerna i udobna, s time da ne mora odbaciti svoj stil i ljubav prema unikatnom odijevanju. – Tu negdje sam intenzivno počela izrađivati odjeću koja je prilagodljiva ženi koja ju nosi, ne obrnuto što je često situacija. Upravo iz tog razloga se u kolekcijama brenda nalaze predmeti koji ostavljaju prostora za osobnu prilagodbu. Jedan od takvih primjera, meni osobno najzanimljiviji, su haljine koje odabiru mladenke za svoj poseban dan, a opet te iste haljine nose i nakon vjenčanja. Naravno, radi se o mladenkama netradicionalnog ukusa – rekla je mlada dizajnerica.Otkrila nam je kako najviše voli dizajnirati haljine jer kroz njih pronalazi najviše slobode u dizajnu, a što se tiče samog procesa dizajniranja, Izabela je uključena u svaki dio:– Moj proces dizajniranja započinje uvijek s jednim ključnim sastojkom - idejom. No, važno je istaknuti da sam osobno prisutna u svakom aspektu proizvodnje, što znači da moj kreativni proces preplavljuje svaki korak stvaranja. Prvo, tu je ideja koju razvijam i pretačem u skicu. Nakon toga, slijedi pažljivo biranje idealnih materijala, izrada kroja te precizna izrada samih proizvoda. Svaki kroj preispitujem više puta, od načina korištenja do održavanja. Nakon što kolekcija ugleda svjetlo dana u mom ateljeu, slijedi proces fotografiranja, osmišljavanja marketinške strategije i komunikacija s mojim klijenticama – ispričala nam je.Sve ovo zahtijeva temeljitu pripremu, duboko promišljanje i predanost svakom pojedinom koraku, često se protežući kroz dulje vremensko razdoblje koje može trajati i mjesecima. Njezine male "mini drop" kolekcije koje povremeno izbacuje tijekom godine, gotovo trenutačno pronalaze svoj put do zadovoljnih kupaca, dok sezonske kolekcije zahtijevaju znatno više truda, kako u interakciji s klijentima, tako i u smislu marketinškog napora.Kada je riječ o samom brendu tri riječi dolaze na pamet: minimalizam, elegancija i ležernost. Inspirirana vlastitim potrebama za udobnom, a istovremeno stiliziranom odjećom, Izabela je stvorila kolekcije koje su istovremeno moderne i elegantne:– Estetika mog brenda, baš kao i sam brend, crpe inspiraciju iz moga osobnog stila. Oduvijek sam gajila naklonost prema minimalizmu i eleganciji, no istovremeno nikada nisam željela žrtvovati udobnost. Vjerujem da u današnjem ubrzanom ritmu života, osobito za žene koje su neprestano u pokretu, odjeća treba pružiti ne samo besprijekoran izgled, već i osjećaj ugodnosti. Postati elegantan, a istovremeno nositi se s izazovima suvremenog svijeta, to je postalo ključno. Upravo u tom kontekstu nastaje estetika mog brenda, koja suptilno povezuje sebe s mojim osobnim stilom, omogućujući ženama da s lakoćom obavljaju svoje svakodnevne obaveze. Kroz pažljivo razmatranje potreba žena, brend stvara kolekcije koje prate modne trendove, ali istovremeno pružaju osjećaj ugodnosti. Tako, estetika brenda postaje sinonim za osobni modni identitet, potičući nas da ostanemo vjerni sebi dok koračamo modnim stazama. –U ponudi brenda mogu se pronaći razne kolekcije, od sezonskih do posebnih koje izdaje povremeno tijekom godine. Tako je nedavno predstavila mini kolekciju koja se sastoji od dva predmeta ukrašena logotipom brenda. “The Basics II” je kolekcija osmišljena kao nastavak na priču koja je započela 2021. kada je brend po prvi puta izbacio mini kolekciju majici koje su se rasprodale unutar mjesec dana.– Prošlog tjedna je brend predstavio najnoviju mini drop kolekciju majica s potpisom brenda, a trenutno se s velikim uzbuđenjem pripremam za lansiranje zimske kolekcije. Za sada bih zadržala detalje o toj kolekciji u tajnosti, ali mogu vam reći da će ona uključivati komade koji su utemeljeni na suštini našeg brenda. Očekujte raznolik izbor odjevnih komada, od svakodnevnih do onih posebno kreiranih za posebne prilike – otkrila je.Iako je već osvojila srca brojnih žena diljem Hrvatske, Izabela ne planira tu stati. U planu joj je proširenje brenda van granica Hrvatske, ali i otvaranje dućana:– Voljela bih svoj brend predstaviti na još par modnih pista van Hrvatske, a s vremenom bih voljela imati svoj dućan u gradu Zagrebu. Za sve to je potrebno još puno rada i truda kako bih došla do takve prilike, ali sam sretna što se trenutno nalazim na putu ka tome. –Ima i savjet za mlade dizajnere koji tek ulaze u modni svijet te kaže da budu strpljivi, vjeruju u sebe i svoj rad, i da ostanu ustrajni. Modna industrija može biti izazovna, ali uz predanost i kontinuirani trud, mogu se postići izvanredni rezultati.– Savjetovala bi im da ne odustaju i ostaju ustrajni. Kada to kažem ne želim zvučati patetično i lažno pozitivno, nećemo se varati, modna industrija nije za svakoga. Vrlo je bitno biti strpljiv i vjerovati u sebe i svoj rad, a nakon toga je bitno ustrajati i to si ponavljati svakoga dana. Mislim da mlade generacije dizajnera imaju sliku o modnoj industriji oblikovanu na temelju filmskih scenarija i medija, da je sve preko noći i da je dovoljno samo da te „netko otkrije“. To možda i jest točno i događa se, ali većinu puta se ne dogodi i tu dolazi onaj dio ustrajnosti koji moraš imati. Ustati se svako jutro i krenuti doslovno iznova, učiti iz svojih grešaka, usavršavati svoje znanje svakodnevno ali i tražiti nove puteve realizacije svojih želja i ideja. Bitno je reći da iza svake uspješne realizacije svojih želja stoji vremenski neograničen rad i trud, a ne magični štapić – zaključila je Izabela.