U svijetu u kojem se darovi često svode na predvidive izbore, Cvitelier se izdvaja kao nježna, mirisna i potpuno neočekivana ideja – buketi koji se ne stavljaju u vazu, nego se dijele, kušaju i pamte. Iza ovog brenda stoji simpatična Jelena koja je kreativnost utkala u svaki aspekt svog života, a kolače pretvorila u estetsko i emotivno iskustvo.Iza imena Cvitelier ne krije se samo slastičarski koncept, već i osobna priča ispunjena stvaranjem, obiteljskim trenucima i ljubavlju prema malim ritualima.– Ja sam Jelena, mama dvaju dječaka, učiteljica po struci i velika zaljubljenica u kreativnost. Volim DIY projekte, slikanje, pisanje slikovnica i priča, pjevanje i pečenje kolača. Sve što uključuje stvaranje oduvijek me privlačilo i smirivalo, a Cvitelier je postao način da sve svoje interese spojim u jednu priču – otkrila nam je.Ideja o jestivim buketima nije nastala preko noći, već iz potrebe da se darivanju vrati toplina, osobnost i smisao. Cvitelier je proizašao iz malih, intimnih trenutaka i želje da se klasični pokloni reinterpretiraju na sasvim novi način.– Ideja se rodila prije nekoliko godina, ali tek sam ove godine, imala vremena napraviti prvi korak. Sve je počelo izradom poklona za bliske osobe - za rođendane, krštenja i posebne prigode. Volim cvijeće i volim kolače, a spoj tih dviju stvari stvorio je koncept koji me potpuno osvojio. Često kažem: “Zašto imati cvijeće u vazi kad ga možemo imati na tanjuru?” Klasičan buket lijep je pri darivanju, ali Cvitelier buket ostaje dio slavlja i priče sve dok se ne podijeli i kuša. – objasnila je.U pozadini svakog cvjetnog cupcake-buketa krije se proces koji zahtijeva preciznost, strpljenje i puno osjećaja za detalje. Od prvog koraka u kuhinji do završnog pakiranja, svaki buket prolazi kroz ruke svoje autorice.– Sve počinje pripremom muffina. Recepti su pomno osmišljeni, a baze i punjenja dovoljno raznoliki da svatko pronađe svoj okus. Kad pripremim kremu, kreće kreativni dio - slaganje buketa. Najčešće dobijem željenu boju ili stil, a od toga dalje gradim dizajn. Završni korak je pakiranje, koje radim jednako pažljivo kao i dekoraciju - u papir, poput pravog buketa, ili u elegantnu okruglu kutiju.Inspiracija za Cvitelier bukete dolazi iz prirode, ali i iz želje da svaki aranžman bude jedinstven i prepoznatljiv. Estetika ovdje nije trend, već osobni potpis.– Najviše me inspirira pravo cvijeće, njegove boje i strukture. Ponekad me potakne samo jedna nijansa, a ponekad određena vrsta cvijeta. Svaki buket radim u svom stilu, pa čak i kad mi netko pošalje primjer koji želi. Važna mi je estetika, sklad i lijepo završno pakiranje. Posebno izdvajam The Box kutiju — novi i drugačiji koncept, ne samo na našem tržištu. Cvitelier mi daje mnogo prostora za ideje, pa rijetko ponavljam iste dizajne i često stvaram nešto potpuno novo – kaže Jelena.Iako su vizualno raskošni, Cvitelier buketi jednako su promišljeni i po pitanju okusa. Jelena s jednakom pažnjom bira kreme, punjenja i sezonske kombinacije.– Najpopularnije kombinacije su: vanilija s voćnim punjenjima, čokoladni biskvit s Nutellom, red velvet s cheesecake kremom. Često se bira mix okusa jer je ponuda raznolika i teško se odlučiti za samo jedan. Uz stalne okuse nudim sezonske i limited edition verzije. U božićno vrijeme, primjerice, pripremam punjenje od jabuke i cimeta te kremu od domaće naranče. Sve voćne kreme radim od pravog voća — iz OPG-ova ili iz mog vrta. –Cvitelier je danas poklon koji se bira kad se želi ostaviti dojam – drugačije, osobno i s osmijehom. Najčešće se daruje u važnim životnim trenucima.– Najčešće su to rođendani, krštenja i godišnjice. Ljudi najviše vole darovati Cvitelier jer je drugačiji i osoban poklon. Budući da je koncept još relativno nov kod nas, za sada je manja potražnja za vjenčanja i evente, ali vjerujem da će se i to promijeniti. Stalno razvijam nove ideje i proširujem ponudu, tako da već sada postoji nešto za gotovo svaku prigodu – ispričala nam je.Kao i svaki mali, ručno građen brend, Cvitelier se susreće s izazovima koji ne dolaze iz kreativne sfere, već iz realnih logističkih ograničenja i percepcije tržišta.– Najveći izazov trenutačno je dostava - mnogo je upita iz drugih gradova, a ne postoji služba koja može sigurno prevoziti ovako osjetljive proizvode. Tu je i česta predrasuda da desert koji izgleda lijepo ne može biti i ukusan. No vjerujem da se to najlakše razuvjeri - kušanjem.A budućnost? Ona miriše na vaniliju, svježe pečene muffine i nove ideje koje tek čekaju svoju priliku.– Planova i ideja ima mnogo. Voljela bih uskoro pokrenuti edukacije, jer postoji velik interes. A dugoročno, možda jednog dana otvoriti cupcake cvjećarnu, mjesto koje će mirisati na svježe pečene muffine i biti dom cvjetnim kolačima – zaključila je Jelena.