U svijetu unikatnih drvenih proizvoda, jedan brend ističe se po svojoj održivosti, kvaliteti i jedinstvenosti. Brend treWolo zajednički je rad Andree Radmanić i Karla Glogoškog. Nakon što su se upoznali, shvatili su da imaju zajedničke interese i počeli snimati, stvarati stopmotion animacije i YouTube videe. To je bio početak njihove poslovne, ali i ljubavne veze.Njihova priča započela ja 2019. kada su zajedno napravili multimedijsku izložbu pod nazivom “Zašto stablo?” gdje su demonstrirali proces izrade vrećica od stabla do proizvoda. Njihova misija je vratiti svakom komadu drva izvorni sjaj i novu namjenu koja drugima donosi radost, dok je njihova vizija približiti ljepotu drva svima radeći ono što vole.Sada proizvode razne stvari od drva, uključujući ukosnice, kutije za karte, žlice, ali i odlične torbice sa zanimljivim dizajnima te nakit.– Moj put prema proizvodnji torbica i nakita od drveta započeo je kada sam učio stolarstvo radeći svoju prvu gitaru. Počeo sam s idejom da ću raditi samo gitare, no sudbina je imala drugi plan. Prijateljici su se stalno trgale njezine torbice, i tako sam odlučio napraviti trajniju torbicu od drveta. To je bio početak, a uskoro sam upoznao Andreju, koja je donijela svoje iskustvo fotografije i videa, te smo zajedno krenuli promovirati moje stvari na društvenimm mrežama – ispričao nam je Karlo.Jedan od ključnih elemenata njihove priče je inspiracija. Ovaj brend pronalazi inspiraciju u ljudima i trude se olakšati njihove svakodnevne navike, ali također crpe iz izvora kao što su znanstvena fantastika, priroda i društvo. Proces izrade svakog proizvoda uključuje istraživanje, 3D modeliranje u AutoCad-u, izradu prototipa i finalnog proizvoda.– Nemamo nešto posebno što preferiramo stvarati, ali u zadnje vrijeme smo se počeli baviti tokarenjem, što je meditativan proces. Također, volimo snimati YouTube videe koji pokazuju da stolarstvo nije teško. U jednom od naših videa pod naslovom “Zdjela s pričom” prikazali smo kako se radi zdjela od komada drveta koji je pao tijekom oluje u Zagrebu. Prikazali smo taj meditativni proces rada na tokarici – otkrio nam je talentirani duo.Njihov brend također ima snažan naglasak na održivosti. Drvo, kao osnovni materijal, spada među najodrživije materijale na svijetu, ali Andrea i Karlo uvijek se trude da njihovi proizvodi budu što više eco-friendly.– Drvo nabavljamo lokalno te koristimo ostatke od drugih stolara, a proizvodimo u malim serijama i prema željama kupaca. Također maksimalno iskorištavamo materijal i koristimo svoj škart i ostatke za stvaranje manjih predmeta poput nakita – objasnili su.Iako otvaranje novog poslovanja mnogima zadaje razne izazove, Andrea i Karlo srećom nisu imali nikakvih poteškoća. Prije samog početka, dobro su se konzultirali s institucijama i kolegama u sličnom poslu. Također, podrška prijatelja i obitelji bila im je ključna u tom procesu.– Htjeli bismo istaknuti da izjava “Ako radiš što voliš, da ne radiš više nikad u životu”, nije u potpunosti točna jer ako želiš zarađivati od svoga rada i izgraditi svoj brend potrebno je naučiti i druge vještine koji ne uključuju rad koji voliš ili s kojim se nisi dosad suočio poput marketinga, prodaje, izrada ponuda i sl. Stvarno je bitno naglasiti da ako želiš izgraditi svoj brend, moraš biti fleksibilan i progutati knedlu i ponekad raditi što ne voliš – dodali su.Što se tiče budućnosti brenda, njihova generalna vizija je nastaviti stvarati jedinstvene proizvode i time istraživati ljepotu drveta. Također, žele proširiti svoj brend izvan granica Hrvatske te omogućiti ljudima da se upuste u svijet stolarstva kroz radionice. I kao što su njihovi proizvodi kreativni tako isto žele raditi i kreativan marketinški video sadržaj koji promovira njihov brend na YouTube kanalu. Osim toga, u planu su im i novi proizvodi te proširenje asortimana.– Jedan od najuzbudljivijih aspekata našeg posla je stvaranje novih proizvoda i rješavanje problema kako bismo došli do inovativnih rješenja. Osim modnih dodataka, razmišljamo o proširenju asortimana na kuhinjske alate kako bismo ponudili još više raznolikosti našim klijentima – zaključili su.