Posljednjih godina sve je očitija promjena u načinu na koji se percipira brza moda. Nekada gotovo isključivo vezana uz masovnu proizvodnju, nisku cijenu i kratkotrajne trendove, danas se sve češće promatra kao segment u procesu transformacije. A nekada jeftini brendovi sada imaju fantastične kampanje, "tihi luksuz" i sve bolje suradnje i materijale
Ono što se na prvu čini kao trijumf dostupne mode, zapravo je golema industrijska mašina koja uništava okoliš, kopira dizajn neovisnih autora i iskorištava radnike diljem svijeta. A Francuska se već godinama bori protiv tog modela poslovanja i načina proizvodnje odjeće
Moda ionako ima veliki problem koji se tiče ne samo prekomjerne kupovine, već i utjecaja na okoliš, no novi podaci otkrivaju da je ovaj trend i dalje moćan. Što više stvari, to je manja kvaliteta, što postavlja još jedan problem
Kao da se klinci svađaju, tako se dvije mega kompanije zaslužne za ekstreman promet paketima i niskim cijenama sada bore na sudu za prevlast. Puno je toga za izgubiti, spremni su na niske udarce