Iako su odrasli s gledanjem u zaslone te nošenjem smartwatcha, za koji se mislilo da će "istisnuti" klasičan sat, činjenica je da je sada švicarska industrija satova novu generaiju potrošača
Nova linija će istaknuti utjecaj ulične kulture i uključivat će unisex stilove - još jedan pokušaj privlačenja generacije Z
Rođeni od 1995. do 2012. godine naslijedili su milenijalce, a prethode alfama. u nekim su tvrtkama zbog svojih prohtjeva već došli na listu najmanje poželjnih radnika. Žive po vlastitim pravilima, a istraživanja kažu da ih je pandemija psihološki najviše pogodila.
Na vrhu popularnosti među američkom generacijom Z, gdje je istraživanje provedeno, nalaze se Nike, Gucci i Adidas, a Gucci je ujedno jedini luksuzni brend koji se pojavljuje među 10 omiljenih marki. Među prvih 20, tu je još Louis Vuitton.
U posljednjih nekoliko tjedana, mladi korisnici ove društvene mreže raspravljali su o trendovima koji su zastarjeli, koji više nisu cool i koji su sinonim za generaciju milenijalaca.