U moru proizvoda koji se predstavljaju kao “zeleni”, “prirodni” ili “održivi”, lako je završiti s onim koji nije ništa bolji od standardnih, što je greenwashing i koji su najpouzdaniji certifikati, otkrivaju Marina Matijević iz inicijative Ja bolji građanin i Maja Pulić, ekonomistica i pokretačica startupa DressApp.GREEN
Iako hit brendovi grade imidž ekskluzivnosti, njihovi opskrbni lanci često su nimalo transparentni. Korištenje egzotičnih materijala poput krokodilske kože i nerca otvara pitanja etike, dok pojedini brendovi i dalje spaljuju neprodanu robu kako bi očuvali imidž luksuza
Moda ionako ima veliki problem koji se tiče ne samo prekomjerne kupovine, već i utjecaja na okoliš, no novi podaci otkrivaju da je ovaj trend i dalje moćan. Što više stvari, to je manja kvaliteta, što postavlja još jedan problem
Kristina Burja, vlasnica brenda Krie Design, smatra da se treba informirati od kuda odjeća dolazi i koji su to materijali, a prilikom kupnje apelira na ljude da gledaju etikete
Izrađuje raznovrsne predmete za dom – pladnjeve, držače za knjige, podmetače za čaše, posudice, dekorativne tanjure u raznim oblicima za odlaganje nakita ili drugih omiljenih sitnica, i još mnogo toga.
Pravo ili 'fake'? Koje krzno više šteti životinjama i okolišu?