Kampanja #bašja nadovezuje se na dm-ovu inicijativu podrške fizičkom, emocionalnom i mentalnom zdravlju. Tijekom protekle dvije godine, dm je proveo niz aktivnosti koje su ženama omogućile otvoren razgovor o važnim i često zanemarenim temama, poput menstrualnog zdravlja.
Potraga za božićnim poklonima može biti prilično stresna, a kako bismo vam barem malo olakšali ovaj blagdanski izazov, donosimo vam nekoliko ideja za darove koji nisu skuplji od 20 eura.
Prodajom Melemove posebne kolekcije, simboličnog imena „Budi Melem“ ekskluzivno u dm prodavaonicama, u posljednjih je šest mjeseci prikupljeno više od petnaest tisuća eura sredstava koja su u cijelosti donirana humanitarnoj udruzi „RTL pomaže djeci“. Melem zahvaljuje svim potrošačima, kao i dm-u, na prepoznavanju i partnerskoj podršci ove vrijedne inicijative koja će doprinijeti kvaliteti života potrebitih mališana u skrbi Centra za pružanje usluga u zajednici „Izvor“ iz Selca.
Svakodnevna izloženost stresu i očekivanjima koja nam nameću drugi, a mi ih pokušavamo ispuniti, dovode nas u ‘mode preživljavanja’, što dugoročno ima posljedice na mentalno i fizičko zdravlje. Gosti petog dm-ovog podcasta govore o svojim iskustvima i načinima kako se nositi s pritiskom i teškim životnim situacijama.
Upravo ova tema bila je u fokusu novog dm-ovog podcasta “Menstrualno zdravlje – oni dani u mjesecu” koji je ugostio stručnjake dr. med. specijalizant ginekologije Adama Vrbanića i prof. dr. sc. Marinu Šprem Goldštajn
dm će podržati projekte koji doprinose menstrualnom zdravlju i promjeni percepcije menstruacije
Svako godišnje doba pred kožu vašeg lica stavlja nove izazove. Evo što uvrstiti u svoju rutinu njege kako bi vaša koža procvjetala ovo proljeće.