Kad me ljudi pitaju zašto uopće radim a mogla bih samo uživati u bogatstvu, to je gotovo nepristojno. Svatko mora raditi. Morate se baviti nečim što vam stimulira um, inače život postaje neznatan i imate previše vremena brinuti se o besmislicama. Čak i ako ste kod kuće s djecom, ipak se bavite nečim što vam je važno. Činite nešto! Tako zbori Aerin Lauder, nasljednica “teška” milijardu dolara. Posve u stilu njezine slavne bake Estée Lauder koja je običavala govoriti: “Nikad nisam sanjala o uspjehu. Radila sam za njega.”Za razliku od bake koja je, stvorivši moćan kozmetički imperij Estée Lauder, prešla put od imigrantskog djeteta koje je čeznulo da ostvari američki san do jedne od najutjecajnijih žena svoga vremena, Aerin od rođenja živi u izobilju. No mnogi je opisuju kao vrlo uravnoteženu i nepretencioznu osobu koja s obje noge stoji čvrsto na zemlji, pažljivo njegujući imidž uspješne poslovne žene. Mediji je nazivaju princezom mondene newyorške Pete avenije, i to bez ironije, jer Aerin je jedna od najistaknutijih predstavnica nove generacije bogatašica čiji glavni statusni simbol nije stol u ekskluzivnom restoranu nego istaknuto mjesto za stolom upravnog odbora. Otmjena 43-godišnjakinja čiji osmijeh uspoređuju s onim Mona Lise izvukla je najbolje iz svoga društvenog pedigrea, postavši ambasadoricom brenda Estée Lauder na sve moguće načine. Njezina je službena titula u tvrtki Estée Lauder Companies “direktorica za stil i imidž” a 2007. godine počela je graditi vlastiti brend Aerin tako što je za parfem Private Collection Tuberose sama pozirala kao model. Tako se prvi put netko od članova moćne dinastije Lauder pojavio u reklami za njihove proizvode.Mirisnu kolekciju Private Collection Aerin je posvetila baki Estée - treći parfem Jasmine White Moss nastao je, kaže, kad je otkrila nedovršenu formulu na kojoj je baka radila prije tridesetak godina. Baku uvijek spominje i u intervjuima za poznate časopise: Vogue, Elle, Harper’s Bazaar, Architectural Digest... Aerin promišljeno dopušta medijima da uđu u njezin newyorški stan na Manhattanu, u obiteljsku rezidenciju Lauderovih u luksuznom skijalištu Aspenu, u kuću za odmor u Hamptonu... Priča o svom životu, otvara ormare pune dizajnerskih kreacija, nedavno je predstavila knjigu “Beauty at Home” o uređenju doma. Odlična je to promidžba njezina brenda Aerin koji osim parfema “pokriva” kozmetiku, modne dodatke i dekore za dom.Aerin, supruga američkog financijaša Erica Zinterhofera i majka dvojice sinova, uvijek u prvom planu ističe obitelj, nastavljajući tako sagu koju je započela njezina baka Estée. Legendarna kraljica kozmetičke industrije rođena je u New Yorku 1908. (a prema nekim podacima 1906.) kao Josephine Ester Ment zer. Bila je najmlađe, deveto dijete u obitelji židovskih doseljenika: majka joj je potjecala iz Mađarske, a otac iz Češke. Esty, kako ju je obitelj zvala, obožavala je četkati majčinu kosu i glumiti njezinu kozmetičarku. Kad je otac Esty upisao u školu, greškom su zabilježili njezino ima kao Estée, što joj se svidjelo pa se nastavila tako potpisivati.Za vrijeme Prvog svjetskog rata Mentzerovima se doselio majčin brat John Schotz, emigriravši iz Mađarske. Estée je odmah zavoljela svog ujaka kemičara koji je iza kuće napravio laboratorij pripravljajući kreme i parfeme. Od njega je Estée naučila kako da sama izradi kreme, pa ih je ubrzo počela prodavati u lokalnim salonima ljepote. Estée se 1930. udala se za Josepha Laudera, tri godine kasnije dobili su sina Leonarda, a 1939. su se razveli. Ponovno su se vjenčali 1943. i godinu dana kasnije dobili drugog sina Ronalda, a potom se upustili u zajednički posao - 1946. osnovali su tvrtku Estée Lauder sami proizvodeći i prodajući četiri vrste krema. Veliki proboj na tržište počeo je 1948. kad je Estée uspjela uvjeriti luksuznu trgo vinu Saks Fifth Avenue da prodaje njezine kreme, a prva narudžba bila je razgrabljena u samo dva dana. 1953. Estée je lansirala legendarno ulje za kupanje Youth Dew sa svojstvima parfema, a 1956. njezina luksuzna njega Re-Nutriv postala je poznata po sloganu “Što čini kremu vrijednom 115 dolara?“.1964. lansirala je slavni miris za muškarce Aramis, a 1968. predstavila je Clinique kao prvu dermatološku kozmetiku sa znanstvenim pokrićem. Estée Lauder smatra se izumiteljicom marketinške strategije da se uz kupnju dobivaju uzorci drugih proizvoda, odnosno besplatni testeri na dar, a poznata je i po pristupu High-Touch kojim je isticala važnost dodira u prodaji kozmetike. Legendarna Estée, koja je doživjela dubo ku starost (preminula je 2004. u dobi od 97 godina) ostala je zapamćena po nevjerojatnoj energiji kojom je osvojila i elitne društvene krugove, družeći se s Nancy Reagan, Wallis Simpson, Grace Kelly...Podržala je brojne humanitarne i kulturne akcije, a tako nastavlja i njezina obitelj. Lauderovi su “upleteni” u sve moguće, od javnozdravstvenih akcija (Estéeina snaha Evelyn osmislila je 1992. ružičastu vrpcu i osnovala zakladu za istraživanje raka dojke) do vođenja prestižnih muzeja poput MoMA-e u New Yorku te velikog utjecaja u medijima i politici, osobito kad je riječ o židovskim pitanjima. Gotovo svi Lauderovi zaposleni su u tvrtki čiji je prošlogodišnji prihod od prodaje premašio deset milijardi dolara.