Od kraja 19. stoljeća, elegantni panama šešir ekvadorskog porijekla od toquilla slame vjerni je pratitelj okrunjenih glava i svjetskog beau monde. Jedan je od rijetkih modnih dodataka koji je ostao imun na promjenjivost trendova te je i danas simbol besprijekornog stila. Otkako je panama šešir osvojio svijet i postao modnim fenomenom, arbitri elegantnog odijevanja svoje kolekcije accessoirea ne mogu zamisliti bez barem jednog od tih otmjenih i prozračnih pokrivala za glavu. No dug je bio put glasovitog bijelog šešira, djela vještih ruku skromnih ekvadorskih Indijanaca, do mondenih ljetovališta bogatih i slavnih gdje je uobičajen prizor...
Za mnoge je žene upravo spol bio najveća prepreka da ostvare svoje snove. No neke ne samo da su se drznule sanjati o tome da budu liječnice, političarke i novinarke u vremenima kad je to bilo nezamislivo nego su otišle i dalje – preodjevene u muškarce, ostvarile su snove
Respektabilan je broj godina iza luksuzne francuske modne kuće. Ovoj ipak pomalo uspavanoj ljepotici koju je osnovala Parižanka Jeanne Lanvin novi je život 2001. udahnuo genijalni Albert Elbaz. Zbog njega su najvatrenije Lanvinove sljedbenice danas upravo dame s crvenih tepiha
2014. obilježava se 100 godina od početka 1. svjetskog rata u kojem je rođena i legenda o ženi koja je umijećem zavođenja izvlačila tajne i od Nijemaca i od Francuza. No takva žena, izgleda, nije ni postojala.
Od kraljice Charlotte do danas, porculan Wedgewood krasio je i krasi stolove svakog britanskog monarha, a ovim servisima nisu odoljele ni druge krunjene glave, državnici i zvijezde. O 225 godina manufakture piše Ante Carić.
Samo ljudi bez duše mogu odoljeti nostalgičnoj atmosferi i zlatnim salonima venecijanske kavane Florian, tvrdi Ante Carić. On nije ni pokušao, romantičar u njemu ne bi to nikako mogao podnijeti...
Svijet se prošle godine oprostio od Eileen Ford, osnivačice agencije za modele Ford, radoholičarke koja je promijenila svijet mode i u njega uvela standarde koji će od poslića vrijednog šačicu dolara napraviti milijunsku industriju.
1915. godine čelnici Coca-Cole, tvrtke s tada 30-godišnjom tradicijom, zadali su dizajnerima da stvore bočicu toliko različitu od ostalih da je se može prepoznati i dodirom. I evo je danas, jednako inspirativne.
Čarobnjak iz Oza, film uz koji su odrastale generacije još godinama nakon 1939., opravdano i danas ima kultni status. I film i njegove glumce pratile su brojne nevolje, no kad Dorothy zapjeva “Somewhere over the Rainbow”, magija počinje.