Suradnja koja je podignula mnogo prašine svakako je ona modne kuće Balmain sa švedskim H&M-om;, a i nakon što je izašao lookbook kolekcije, halabuka ne jenjava. Zašto svi luduju za Balmainom? Veliku ulogu imala je reklamna kampanja kojom se nekoliko mjeseci najavljivala nova kolekcija dajući nam vrlo dozirano uvid u ono što nas očekuje izazivajući u nama još veće nestrpljenje i “želimojoš” efekt.Sveopćoj pomami pridonijeli su i glavni akteri kampanje, IT djevojke koje postavljaju trendove čega god se dotaknu. Riječ je, naravno, o Kendall Jenner iz vladajućeg klana Kardashian i Gigi Hadid, iz ništa manje moćne obitelji kojoj su modeling i uspjeh zapisani u genima. Pojavljivanje u Balmainovim odjevnim komadima iz kolekcije za H&M; nedugo nakon što je objavljena suradnja dva brenda ispostavio se kao odličan marketinški potez, a sestre Kardashian može se često vidjeti u odjeći francuske modne kuće. Dobitnoj kombinaciji pridodana je i Jourdan Dunn koja je imala angažmane za gotovo sve velike dizajnere, te se noseći reviju za Pradu u povijest upisala kao drugi tamnoputi model kojem je to uspjelo, nakon neponovljive Naomi Campbell, a nedavno je osvojila i nominaciju za prestižnu nagradu British Fashion Awards u kategoriji vodećeg modela. Luksuz je još jedan faktor koji je pripomogao ovolikoj pompi i potražnji jer Balmain je sinonim za skupocjenu odjeću koja će sada biti dostupna i široj populaciji. Ipak, cijene će i dalje biti nešto skuplje od uobičajenog cjenovnog ranga H&M-a.; Ne smijemo zaboraviti ni samu kolekciju na kojoj se jasno vidi potpis modne kuće Balmain i dizajnera Olivier Rousteinga koji je za ovu priliku rekreirao svoje nabolje radove. Nesvakidašnji modni komadi ukrašeni su šljokicama, perlicama, zlatnim detaljima, remenje je zlatno i upečatljivo, prepoznatljiv vojnički stil sakoa i blejzera naglašava ramena, a istovremeno je elegantan i ženstven. U kolekciji se mogu naći i umjereniji komadi u crnoj i bijeloj boji namijenjeni onima manje odvažnima, ali i dalje su intrigantni i pomno osmišljeni do najmanjeg detalja.Ništa manje zanimljiva priča nije ni ona samog dizajnera 29godišnjeg Oliviera Rousteinga koji je sa 18 godina počeo raditi za Cavallija, da bi u 25.oj godini postao kreativni direktor modne kuće Balmain, te joj vratio staru slavu. Utjecaj na omiljenost brenda ima i to što je Rousteing vjerojatno najpopularniji modni dizajner na Instagramu sa više od milijun followera, kao i prijateljstvo sa sveprisutnom obitelji Kardashian. Nakon svih činjenica nije ni čudno zašto svi luduju za Balmainom.