Zalando, jedna od vodećih europskih online platformi za modu i lifestyle, lansirala je novi alat koji kupcima daje preporuke o odgovarajućim veličinama na temelju njihovih jedinstvenih mjera. Sa samo dvije osobne fotografije u uskoj odjeći, Zalando može predvidjeti tjelesne mjere kupaca i pomoći im pronaći ispravne krojeve i odgovarajuće veličine za kupnju. Ovo je prvi takav alat u industriji budući da još niti jedna platforma Zalandove razine nije dosad uvela takvu značajku.Ovaj alat je dostupan kupcima u DACH regiji, koji će ga moći koristiti za kupnju ženskih topova, uključujući i haljine. Naime, upravo je to jedna od najizazovnijih kategorija za kupce kada je riječ o pronalaženju ispravnih veličina, a zahvaljujući ovome rješenju, Zalando će im pomoći u pronalaženju savršene veličine. Tvrtka će projekt u budućnosti proširiti na još više kategorija i tržišta.“Pomoć u pronalaženju modela odgovarajuće veličine važan je dio produbljivanja našeg odnosa s kupcima. Frustrirajuće je čekati dostavu naručenih odjevnih artikala, da bismo na kraju shvatili da nam veličina ne odgovara. Uvođenjem preporuka o veličinama, na temelju tjelesnih mjera, nastavljamo koristiti naše inovacije kako bismo kupcima pomogli s jednim od najvećih problema modne industrije,” izjavila je Stacia Carr, potpredsjednica Zalandova Size & Fit odjela. "Također, pomoću ovog alata podržavamo i naše brendove - partnere, s obzirom na to da im ova značajka može pružiti daljnje uvide u veličine i zahtjeve njihovih kupaca".Zalando predano radi na pružanju personaliziranog iskustva svojim korisnicima, utemeljenog na povjerenju i privatnosti. Odnosno, prilikom predviđanja tjelesnih mjera kupaca, nijedna fotografija ne napušta memoriju njihovih telefona. Dapače, fotografije se brišu pa kupci imaju potpunu kontrolu nad postavkama dijeljenja osobnih podataka.Preporuke o veličini, temeljem mjerenja tijela, novi su korak na Zalandovu putu da pomogne svojim kupcima pronaći odgovarajuću veličinu već pri prvom pokušaju, što će Zalandu omogućiti pružanje još personaliziranijeg iskustva Virtualne garderobe. Naime, Zalando je nedavno pokrenuo svoj treći pilot projekt, Virtualnu garderobu, pa njegovih više od 51 milijun kupaca na svih 25 tržišta mogu kreirati 3D avatar unosom svoje visine, težine i spola. Konkretno, kada je riječ o trapericama, komadu odjeće izazovne kategorije za pronalaženje prave veličine zbog nekonzistentnih standarda veličine, kupci mogu, uz pomoć svog avatara, vidjeti kako im pristaju različite veličine različitih marki. U budućnosti se obje tehnologije mogu integrirati te bi kupci mogli kreirati 3D avatar koji još preciznije predstavlja oblik njihovog tijela, uzimajući u obzir njihove jedinstvene tjelesne mjere.Zahvaljujući internom Size & Fit timu, Zalando je već sada smanjio povrate zbog neodgovarajuće veličine za 10%, u usporedbi s artiklima bez savjeta o veličini. Iskustvo se temelji na tehnologiji koju je Zalando razvio u suradnji sa švicarskom tvrtkom Fision za razvoj mobilne aplikacije za tjelesne mjere, a koju je Zalando preuzeo 2020. godine.“U Zalandu su naši kupci uvijek u središtu svega što radimo. Želimo da se osjećaju kao da su u privatnom butiku u kojemu su ih pomoćnici za kupnju spremni savjetovati o veličini i kroju (Size and Fit). Naš je fokus i dalje na produbljivanju odnosa s hrvatskim kupcima uz pomoć najvećeg stupnja personalizacije zahvaljujući tehnologiji. Veoma se veselimo jednoga dana predstaviti preporuke o veličini prema mjerama tijela i hrvatskom tržištu”, kaže Daniel Rogiński, General Manager za Hrvatsku i CEE Zalanda.