Fotografija Žuži Jelinek s modelima na zagrebačkom Trgu bana Jelačića, tadašnjem Trgu Republike, vratila nas je u šezdesete godine prošlog stoljeća, kad je fotografija nastala i podsjetila nas zašto je jedinstvena i legendarna Žuži bila ključna u krojenju domaće modne povijesti. Maja Arčabić, kustosica u Muzeju grada Zagreb, u razgovoru s pokojnom Anom Lendvaj za SuperMilu otkrila je kako je velik dio svojeg rada posvetila doprinosu Žuži Jelinek modnom segmentu, rekavši kako je Žuži iznimno važna za povijest naše svakodnevice:- Ona je prva reklamirala svoj salon i svoj rad, prva je počela surdanju s tekstilnom i modnom industrijom, prva je napisala knjigu o modi i poučavala žene kako se trebaju odijevati... U svojoj je knjizi ‘Tajna dobro odjevene žene’ odgovarala ženama na njihova česta pitanja kako se treba odijevati žena koja sa sela dolazi u grad, kako daktilografkinja, ili žena koja je društvena radnica, a ide u obilazak s delegacijama, ili na banket (kad su obvezne bile duge svečane haljine). Imamo malo haljina, nosimo uvijek isto za put, za rad i sastanke, govorile su one, a marama nam je najdraži komad. A Žuži ih je učila da treba čuvati narodnu nošnju, ali i da se u gradu valja odijevati kao gradska žena. Učila ih je da ružna sredina između narodne nošnje i gradske odjeće, da nije uputno stalno nositi maramu na glavi, i kako se snalaziti kad na socijalističkom tržištu nailazite na stotine tisuća metara ružne narančaste tkanine...Inače, Žuži Jelinek iskustvo je gradila u tvornici Nine Ricci i Choco Chanel, a iza sebe ima četiri braka te je u jednoj svojoj kolumni rekla kako su dva bila iz ljubavi, a dva iz - osvete! Od 1994. godine bila je kolumnistica Glorije, a kroz kolumne je dijelila savjete o ljubavi, samopouzdanju, prijateljstvu, braku, zavođenju, propuštenim prilikama, novcu i uspjehu...