Od osnutka sredinom listopada 2009. godine, s početnim katalogom od 3.000 odjevnih predmeta prikupljenih iz ormara prijatelja i članova obitelji, Vestiaire Collective postao je ključna destinacija za ljubitelje mode koji traže vintage i jedinstvene komade. Ti artikli, tada smatrani pravim ulovima, pomogli su oblikovati identitet i uspjeh platforme.Kako bi obilježio ovu posebnu obljetnicu, Vestiaire Collective ima niz specijalnih ponuda, u ponudi su razna reizdanja povijesnih modela, vintage dragulji te najnoviji trendovi, uključujući brendove poput Gucci, Burberry, Chloé i mnogih drugih. Među najzanimljivijim komadima ističu se Fendijeva Baguette torba, Diorova Saddle torba s remenom, Bottega Veneta clutch te Louis Vuitton Neverfull torba.Pogledajte cool rujanski street style:Tijekom 15 godina poslovanja, Vestiaire Collective nastojao je promicati promjene u načinu na koji konzumiramo modu, s naglaskom na održivost i odgovorno ponašanje. Ono što se danas smatra normalnim, prije desetljeća i pol zvučalo je poput nekog sna. Tvrtka se i dalje oslanja na ključne vrijednosti poput povjerenja, mode, zajednice i utjecaja. Razvili su globalni tim od preko 100 profesionalaca posvećenih autentifikaciji artikala, obučenih na Vestiaire Collective Akademiji za borbu protiv krivotvorenja, kako bi osigurali visoke standarde proizvoda. Od lipnja 2021. platforma surađuje s 12 luksuznih brendova i trgovaca, nudeći preko 100.000 artikala od svojih službenih partnera.Prodajom 12 milijuna artikala od svog osnutka pridonio je smanjenju potražnje za novim proizvodima te smanjio emisiju CO₂ za oko 300.000 tona, što je ekvivalentno 35.000 vožnji oko svijeta automobilom. Globalna zajednica korisnika platforme značajno je porasla, od samo 4% međunarodnih korisnika 2009. godine do 88% korisnika iz 70 zemalja do 2024. godine.Vestiaire Collective stoga ne slavi samo obljetnicu, već i značajan utjecaj na način na koji se luksuzna moda percipira i konzumira, s posebnim naglaskom na održivost, autentičnost i zajedništvo. Projekt su 2009. godine osnovali prijatelji Fanny Moizant, Sophie Hersan, Sébastien Fabre, Alexandre Cognard, Henrique Fernandes i Christian Jorge pod nazivom "Vestiaire de Copines". Platforma je započela s 3.000 rabljenih modnih komada iz ormara njihovih prijatelja, kao vizionarski projekt kojemu nitko nije predviđao ovoliki uspjeh. Na koncu se desio snažan utjecaj na tržište te je pokrenut čitavi val koji je promijenio način na koji doživljavamo i nosimo luksuz. 2012. tvrtka je rebrandirana u "Vestiaire Collective" te je započela širenje na međunarodna tržišta.