Ova 33-ogodišnja britanska umjetnica spojila je nevjerojatan talent sa strasti i od toga napravila originalnu modnu priču koja se prepričava diljem svijeta. Boyarde Messenger započela je svoju karijeru kombinirajući fotografiju, body painting ali i njenu ljubav pop art. Zanimljive fotografije ljudskog tijela prekrivenog njezinim crtežima bile su ono što je potaknulo interes javnosti za njen rad. Velika prilika nastupila je nakon što ju je poznata dizajnerica ali i prijateljica Charlotte Dellal pozvala na suradnju na njezinoj već dobro poznatoj modnoj liniji "Charlotte Olympia". Boyarde ukrasila je svojim radom 100 modela cipela za kolekciju namjenjenu za američki trgovački lanac Neiman Marcus. Sama kolekcija i njezini modeli postigli su nevjerojatan uspjeh, kupci su bili oduševljeni a o suradnji se pričalo u najvećim modnim štivima kao što su Vogue i ELLE.Foto: FACEBOOKU tome trenutku stvorila se ideja o ukrašavanju i ostalih modnih dodataka. Kako i sama kaže trebalo je puno vremena kako bi se naučila svoja djela prenjeti na različite modele torbi. Svaka vrsta kože drugačije je reagirala na sastav boje, veličinu kista i same pokrete rukom. Usavršila je svoju tehniku slikajući na vintage modelima. Luksuzne torbe brendova kao što su Louis Vuitton,Hermès i Balenciaga sada ukrašava poznatim likovima iz crtića, scenama iz klutnih filmova i citatima koji su obilježili povijest. Njezina umjetnost nije ozbiljna ili dubokoumna no to ju ne čini ništa manje vrijednom divljenja. Svojim crtežima unosi zabavu i žarke boje na klasične modele poput Birkin modela. Crtanje na tom modelu smatra najstresnijim, no sada je, kako i sama tvrdi, već potpuno sigurna u sebe i svoj rad. U budućnosti bi voljela ostvariti suradnju sa modnim brendovima kojima se i sama divi. No njezin biznis i sada cvijeta. Kupci svoje zahtjeve samo nižu a liste čekanja kako bi baš ona ukrasila njihovu torbu traju i po nekoliko mjeseci. Vrijednost torbi koje i na samom startu imaju paprenu cijenu nakon njenog rade vrtoglavo raste. Iako većina svoje luksuzne torbe čuva te pazi na sadržaj torbe kako se ona nebi oštetila čini se kako su kupci spremni platiti koliko je potrebno kako bi upravo oni imali torbicu sa dodirom njezinog kista.