Modna dizajnerica i umjetnica Staša Čimbur otvara novu etapu u dizajnu šešira te se bavi temom koja obuhvaća dizajn, ali i karakter osobe koja ga nosi. Bavi se pitanjem osobnosti, otkrivanjem i sakrivanjem karaktera i emocija. To čini kreacijama koje su inovativne i avangardne te je po tome jedinstvena na ovim prostorima.- Upravo prema Stašinoj ideji i entuzijazmu prilikom dogovora izložbe u Gradskom muzeju Virovitica došlo je do koncepta koji predstavljamo. Radi se o šeširu kao osobnom izboru kojim osoba svjesno naglašava ne samo svoj stilski habitus nego i svoj karakterni profil. Jesmo li spremni na poglede koji nas procijenjuju prema čistoj pojavnosti i možemo li tu kategoriju procijene pojačati i svjesno ispovocirati ovim tipom modnog dodataka? Mnogi (od nas) nisu, iako će lako podleći nametnutim trendovskim rješenjima drugih odjevnih predmeta - objašnjava kustosica izložbe Mihaela Kulej.I dok će neki sretno istaknuti vlastitu figuru, drugi će se htjeti sakriti ispod šešira. Dizajnerica i kustosica istražuju taj koncept.- Neki (od nas) hrabro će uperiti taj spotlight prema sebi izborom oglavlja i svjesnim iskorakom izvan uopćene estetike. No, osim tog socijalnog aspekta osobnog izbora, Staša je u pripremi izložbe promišljala i onaj više skriveni, tajnoviti aspekt onoga 'što se događa ispod šešira'. Kao i 'u svoja četiri zida' fraza naslova izložbe 'chitchat under the hat' nije samo simpatična sintagma već je simbolički izraz koji nas potiče na promišljanje relacija i kontakata doslovno - ispod šešira - kaže Kulej.Staša Čimbur je primjenjena umjetnica čiji izričaj obuhvaća asesoar – šešire, nosive objekte za glavu, torbe, spremnike, interijer asesoar te assemblage.Obrazovana majstorski, a vođena maštom i izričajem, šešir je njeno mjesto gdje vještina susreće kreaciju te nastaju maštoviti objekti koje Staša oblikuje poput skulptura, uvažavajući pri tom i povijesne utjecaje. Šešir je za nju artistički predmet koji ima moć razotkriti razne emocije i karakter osobe koja ga nosi, bez da ona išta kaže - smatra da je moć ovog modnog dodatka vrlo slojevita te se bavi oblikovanjem upravo tih emotivnih stanja.Do sada je izlagala na 200-ak izložbi, modnih revija, performansa po Europi i Americi, a njeni šeširi spoj su različitih materijala, tehnika i simbola. Članica je nekoliko umjetničkih udruženja: Hrvatska zajednica samostalnih umjetnika (HZSU), ULUPUH, Hrvatsko dizajnersko društvo (HDD) te Haagse Kunstkring u Nizozemskoj.Modeli kampanje su Asuka Maruo i Vid Vugrinec, make-up je radio Dino Baksa, a fotografije Deyan Barić - Dominionart.Izložba će biti otvorena do 31. srpnja 2024. godine.