Iako su svako malo aktualne razne 'vruće' teme o uništavanju prirode od strane modne industrije te jednog od najvećih zagađivača na svijetu, brza moda sve je brža. Ipak, neki su imuni na to, barem djelomično, stoga istraživanje jedntražilice za robu donosi dobru vijest. Naime, analizirajući navike preko 3.000 korisnika, tražilica za odjeću i modne dodatke Stileo objavila je izvješće kako bi otkrila mišljenje Talijana o ultra-brzoj modi. Naime, pitanja su se odnosila na artikle koji se proizvode brzo i po niskoj cijeni kako bi bili pristupačni većini stanovništva.Činjenica je da iako postoji već dvadesetak godina, sektor brze mode i dalje je sve moćniji te ima značajan rast posljednjih godina, potaknut dostupnošću odjeće i brzinom kojom se novi trendovi lansiraju na tržište. Unatoč snažnim kritikama sa svih strana, platforme poput Sheina i Temua ipak su stekle veliku popularnost diljem svijeta. Ipak, sada se suočavaju s novim valom kontroverzi, kao i s novim regulacijama koje nameću vlade kako bi ograničile njihov rast, štiteći okoliš i lokalne modne te brojne druge kompanije.Pogledajte galeriju s venecijanskog festivala:Nade za usporavanjem sistema ima, jer Stileo izvješće otkriva da je 79% Talijana 'svjesno' glavnih online trgovina koje prodaju ultra-brzu modu, ali samo 63% njih priznaje da su obavili kupnju. Dobra vijest je da je čak 19% izjavilo da nikada nije kupovalo na tim stranicama i nema namjeru to činiti u budućnosti. Izvješće također otkriva da 53% korisnika smatra da su proizvodi niske kvalitete, dok 31% izražava zabrinutost zbog utjecaja tih tvrtki na okoliš i radnih uvjeta zaposlenih radnika.S druge strane, osobina koja privlači najviše pozornosti je 'gamifikacija' samog procesa kupovine, odnosno način na koji korisnici komuniciraju na web stranicama ili aplikacijama ultra-brzih modnih brendova. Za 44% ispitanika, interaktivnije iskustvo povećava privlačnost kupovine, iako 36% izjavljuje da ih to posebno ne zanima.Što se tiče regulacija, 54% ispitanika podržava europske zakone koji bi uveli veće carine na uvoz ultra-brze mode kako bi se pomoglo lokalnim proizvođačima i tvrtkama. S druge strane, 26% ispitanih smatra da je pristup pristupačnoj i raznolikoj modi prioritet od kojeg ne žele odustati.Posljednje pitanje odnosilo se na brigu o kibernetičkoj sigurnosti. Naime, dok se 39% Talijana osjeća sigurno koristeći svoje osobne podatke na tim stranicama, 23% izražava povećanu zabrinutost.Ultra-brza moda predstavlja rastući trend koji stvara podjele u načinu razmišljanja i u Italiji - s jedne strane, nastavlja privlačiti potrošače svojom brzinom i pristupačnošću, dok s druge strane raste zabrinutost zbog kvalitete, etike i sigurnosti.