Modni duo KLISAB organizirao je druženje za predstavnike medija i prijatelje brenda, kako bi predstavili koncept svog prvog dućana u centru Zagreba. Dućan će svoja vrata kupcima otvoriti sljedeći tjedan. Dizajneri Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić vjeruju da će sada zahvaljujući novootvorenoj lokaciji klijenti brenda imati jednostavniji pristup KLISAB ponudi, koja će biti i proširena. Uz recentne kolekcije, KLISAB dućan u svom asortimanu učinit će trajno dostupnima i bestselere iz ranijih kolekcija, a samo u dućanu naći će se i novi modeli u limitiranim edicijama kao i unikatni modeli. S takvom, učestalom izmjenom noviteta u ponudi limitiranoj za dućan, poklonici KLISAB estetike imat će razlog za redovite, ali i spontane posjete.KLISAB dućan zamišljen je ne samo kao mjesto za kupovinu, nego i kao ekstenzija bliske komunikacije koju dizajneri sa svojim klijentima njeguju od samih početaka. Kliškinić i Šabarić ističu da ih naročito veseli što će sada, u salonskom ambijentu kreiranom za ugodno druženje, moći ostvariti još širi i neposredniji dijalog s poklonicima brenda, što će neizostavno utjecati na daljnji razvoj njihove ponude.Interijer dućana je u suradnji s dizajnerima osmislio stalni suradnik brenda, producent Nikola Beban. Pri oblikovanju ambijenta Beban se vodio estetikom karakterističnom za KLISAB – dizajn dominantnog karaktera ostvaren kroz samopouzdana i jednostavna rješenja. Velike plohe unutrašnjosti tonirane su u istovremeno umirujuću i stimulativnu nijansu plave koja je već kod prvih posjetitelja evocirala iskustvo terapije bojama. Takvo snažno, ali simplificirano rješenje izaziva pamtljiv doživljaj lakoće, a odabrana boja kontrastom prema KLISAB paleti, dizajnu daje fotogeničan okvir. Preostali elementi interijera proizvedeni su ručno i lokalno. Tim suradnika činili su, uz zagrebačke majstore, i odabrani autori. Centralni pult rad je akademskog kipara Maka Melchera, a keramiku potpisuje Mirjane Pjevac iz FORMA studija.Druženje povodom otvorenja podržali su partneri brenda Lexus, Keune Haircosmetics, Beefeater i Estée Lauder, a otvorenju su prisustvovali bliski prijatelji brenda, među kojima su Ivana Paradžiković, Nika Turković, Mia i Mak Melcher, Tina Walme, Lidija Lešić, Ivana Vukušić, Gracija Filipović i brojni drugi.