Kako biste opisali KLISAB u nekoliko riječi? Što vas inspirira?Iz naše perspektive, KLISAB je domaći ženski prêt-à-porter brend odjeće i asesoara kojeg opisuje karakteristični minimalizam, pažljiva ručna izrada i njega bliskih odnosa s klijenticama. Ishodište KLISAB dizajna redovito je u klasici koja je preinačena tako da oblikuje suvremene višesezonske proizvode dominantnog karaktera i koji odražavaju našu osobnu viziju onog što je lijepo.Inspiracija u našem radu dolazi podjednako izvana, iz svega što nas okružuje, kao i iz samog našeg rada. Naime, nerijetko je jedan element oblikovanja iz prethodne kolekcije ishodište razvijanja nove kolekcije. Zbog takve inspiracije naš rad ostvaruje dojam kontinuiteta, a dizajn iz ranijih kolekcija ne zastarijeva.Što vam je misao vodilja prilikom dizajniranja, na što stavljate poseban naglasak? Jesu li to kvaliteta, funkcionalnost, estetika...U našem radu sve tri komponente jednako su važne i ne smiju se međusobno poništavati. Estetska vrijednost proizvod čini primamljivim. Želimo da je naša odjeća višesezonska, za što je kvaliteta materijala i izrade ključna. Funkcionalnost je temelj svakog dobrog dizajna, a u KLISAB brendu posebno je izražen u oblikovanju asesoara.Postoji li netko na kome biste rado voljeli vidjeti svoj dizajn?Veseli nas odabir svake osobe koja prepozna i želi nositi naš dizajn.Između ostalih, dobitnici ste i modne nagrade Ana Lendvaj - koliko vam je značilo to priznanje?Čast nam je bila primiti nagradu koja nosi ime takvog modnog autoriteta kao Ana Lendvaj. Nadalje, nagrada za nas ima utoliko veći kredibilitet zbog ranijih laureata i samoga žirija koji okuplja neke od najboljih modnih profesionalaca u Hrvatskoj. Veseli nas i što smo ovu nagradu primili za kolekciju ZIMA 19/20, koja je u nama označila svojevrsnu prekretnicu.Komadi s vašim potpisom pravi su hit među Hrvaticama - što je najtraženije i najprodavanije?Outwear, sakoi i torbe najprodavaniji su KLISAB proizvodi.Je li došao kraj trendu gomilanja odjeće i je li vrijeme da se stavi još veći naglasak na održivost u modi?Nerado se upuštamo u prognoze ponašanja na masovnom tržištu i ono što možemo ponuditi je osobno opažanje za koje ne presumiramo da je točna dijagnoza. Čini nam se da je pojam održive mode postao vrlo širok i poziva nas na oprez kad ga primijetimo recimo u komunikaciji high street brendova. Na suprotnoj strani spektra, primjerice hrvatski modni brendovi, većinu njih vidimo kao održive s obzirom na količine koje proizvode, odnosno minimum viškova koje generiraju. U borbu protiv gomilanja odjeće i mijenjanje navika kupaca, ako bi si takav cilj uopće postavili, brendovi mogu ići s dobrim, transsezonskim dizajnom i kvalitetnom izradom. Dostupnost mode kojoj svjedočimo u posljednjim dekadama očekivano je izazvala navike gomilanja odjeće, a činjenica da se o kraju takvog ponašanja razgovara sustavno zapravo ukazuje na to da je, barem kod dijela tržišta, taj promjena već u procesu.Što biste vi sami izdvojili kao favorite iz dosadašnjih kolekcija? Jeste li razmišljali o širenju izvan Hrvatske?KLISAB torbe su produkt s kojim smo uspeli upoznati brend s najširom publikom koja je često preko njih otkrivala ostale KLISAB proizvode. Nama osobno je najprivlačniji rad na kaputima, balonerima i sakoima. Širenje poslovanja u inozemstvu zasad ostaje na popisu ciljeva, s obzirom na to da imamo još planova koji čekaju na realizaciju u Hrvatskoj. Ono što ohrabruje jest da i bez dodatne promocije brenda izvan Hrvatske već imamo klijentice iz inozemstva.Kako biste prokomentirali stanje na domaćoj modnoj sceni?Usprkos tome što više ne postoje događanja koja bi ciklično okupljala dizajnere i publiku, i dalje se osjeća entuzijazam i ljubav prema modi na obje strane. Iako ne govorimo o većem broju dizajnera čiji rad zaslužuje pažnju, oni koji je steknu zavrijede je opravdano. Vesele nas uspjesi kolega jer svaki takav rad motivira nas osobno i doprinosi napredovanju scene uopće.Što pripremate za dalje, možete li nam nešto otkriti? Kako izgleda "KLIASB žena" u novoj sezoni?Sada smo fokusirani na komunikaciju i isporuke aktualne zimske sezone, a proljetna kolekcija je tek u idejnoj fazi. Nije nam svojstveno najavljivati prije nego li sve bude spremno, tako da o proljeću zasad ostajemo šutljivi. Ono što možemo reći je da ćemo dizajnom i dalje razvijati KLISAB code, iako su ideje koje imamo i za nas same novost u dizajniranju.