Na kraju sjajne modne revije Varteksa na Bipa Fashion.hr-u na pistu su izišle tri žene. Većina uzvanika prepoznala je odmah dizajnericu Martinu Vrdoljak Ranilović koja je iz modnog brenda I-gle otišla u varaždinsku tvrtku, no tko su ostale dvije žene?Na pistu su s njom izišle Varaždinka Evelin Zaplatić, dizajnerica ženske kolekcije, i Renata Kuhar Krsnik, dizajnerica muške kolekcije koja svaki dan na posao u Varaždin putuje iz Krapine.– Obje su već desetak godina u Varteksu na tim pozicijama. Preživjele su sve moguće krize i padove Varteksa, nastojale davati maksimum i isporučivati najbolji mogući proizvod čak i u uvjetima kad su im resursi bili minimalni, a tretman nikakav. Odlične su kolegice i još bolje osobe. Jako se dobro nadopunjavamo i bile su mi od iznimne pomoći u prvim trenucima dolaska u ovaj ogromni sustav. No, ni danas bez njih ne bih mogla ništa. Realno, ne postoji dobar ili uspješan kreativni direktor ili glavni dizajner, svejedno, koji nema odlične i vrhunske suradnike čija ih energija gura naprijed i daje poticaj cijelom timu da bude što bolji. I inače imam jako dobar tim, svaki član tog tima je maksimalno posvećen poslu, odlično se slažemo i doista sam sretna što su me prihvatili – kaže modna dizajnerica i kreativna direktorica Varteksa M. Vrdoljak Ranilović.Evelin Zaplatić je u Varteksu već 20 godina.– Završila sam Tekstilno-tehnološki fakultet i 2000. godine prijavila se u Varteks za pripravnicu. Primljena sam u dizajn tkanina, a nakon četiri-pet godina u dizajn, gdje sam i danas. Bilo je puno teških trenutaka, uspona i padova, pitanja hoće li tvrtka uopće preživjeti i zašto uopće idemo na posao.– No, to je sad sve iza nas, ovo je novi uzlet, nova energija i novi ciljevi. Revija je dočarala da Varteks nisu samo klasična crna odijela i kostimi, već prava modna priča – sretno priča.Pozitivnim komentarima o reviji zadovoljna je i njezina kolegica Renata Kuhar Krsnik koja je u Varteksu deset godina. Četrnaest je godina nakon fakulteta radila u jednoj tvrtki ženske konfekcije kad je naišla na natječaj za radno mjesto u Varteksu. Odlučila se odmah jer je Varteks, kaže, uvijek bio i ostao broj jedan. Od početka je u dizajnu, prvih pet godina u ženskom, a potom u muškom, koji ju je iznenadio mogućnostima.– Srećom, bila sam okružena muškarcima koji vole modu, tako da su mi bile otvorene oči. Naravno, dio kupaca smatra da im odijelo treba samo za vjenčanje i sprovode, no ima puno muškaraca koji mušku modu doživljavaju drukčije. Nema tu toliko dezena i šarenila kao u ženskoj modi, ali je zato jako bitan izbor tkanina i kroj koji mora biti savršen. Muška moda nisu samo odijela, nego i sakoi u kombinaciji s primjerice džinsom, detalji poput džepnih maramica i kravata, košulje... – kaže dizajnerica, koja voli vidjeti muškarce u odijelima i tenisicama, a taj stil se sve više nosi i na crvenom tepihu.Dizajnerski tim Varteksa na čelu s kreativnom direktoricom kao statusni simbol brenda predstavio je kolekciju kaputa izrađenih od visokokvalitetnih materijala, a posebu pažnju privukla su muška i ženska odijela novih krojeva. Govoreći o inspiraciji za kolekciju, M. Vrdoljak Ranilović napominje da je nastala iz potrebe da definira što je to Varteksov brend:– Činilo mi se da je svijest o njegovu značaju “zamućena”. Mislim da je u ovoj fazi prije svega neophodno ustanoviti što je to Varteksov DNK, dati mu prepoznatljivost, čvrstinu i dignitet.