Iza nje je uspješna godina, album kojim slavi dvadesetu godišnjicu karijere i nekoliko zanimljivih suradnji s beauty i lifestyle brendovima. Nina Badrić danas doista podsjeća na onu Ninu iz devedesetih, iz spota pjesme „Ja sam vlak“, barem tako kažu njezini fanovi koji je vjerno prate preko društvenih mreža i očekuju nove pjesme, koje će ugledati svjetlo dana u novoj godini i na novom albumu. Početak nove godine donosi i nove odluke, pa i pjevačka diva radi svoj popis. – Svake godine radim tu listu, i polako križam sve. Sada mi je ostalo još samo da se riješim cigareta, kojih se pokušavam godinama riješiti, no ove godine sam čvrsto odlučila – one odlaze u ropotarnicu prošlosti.Uvijek odjevena kao dama i luksuzno, vjerna skupljim brendovima, ali zato provjerenim, Nina Badrić otkrila nam je svoje favorite među ovosezonskim komadima odjeće: – Ove sezone nekoliko me komada zaista oduševilo i zato su već u mojem ormaru. Riječ je o čizmama Isabel Marant, Balenciaginoj maloj suknji i crvenoj haljini Dolce & Gabbana. Sve te tri stvari osvojile su me na prvi pogled. Zapravo, volim kupovati hit komade sezone, pa tih nekoliko upečatljivih komada upotpunjavam sa stvarima koje imam otprije. Tako, primjerice, jedan Givenchyjev kaput izvlačim već osmu sezonu za redom, uvijek je atraktivan, svevremen. No nisam mogla odoljeti ni narančastom kaputu Bottega Ventea koji mi je trenutačno najdraži. Za razliku od kaputa, bunde, pak, na sebi ne volim vidjeti, možda još nisam našla onu koja je baš moj kroj. Ipak, jedna dama domaće modne scene godinama drži Ninu kao glavnog klijenta, Matija Vujica: – Nedavno sam u Moskvi odjenula njezinu dugu srebrnu haljinu iz posljednje kolekcije koja je sve oduševila. Mnogi su me pitali što imam na sebi, a kada su čuli da je Vujica hrvatska dizajnerica, odmah su tražili kontakt i stranicu kako bi mogli vidjeti njezine stvari. S obzirom na užurbani način života, odjeću najčešće kupuje na putovanjima. Kako ističe, rijetko ode ciljano u kupnju, obavi šoping kad stigne. Smatra da u Zagrebu ima puno dobrih multibrend trgovina u kojima prodavačice već znaju što bi joj se moglo svidjeti, ali i beogradska trgovina L’Atelier nudi sve što joj treba. A cipele? – Cipele Alaine su mi jako udobne, a velik dio zauzimaju i Gianvito Rossi klasične štikle u gotovo svim bojama. Žena u dobrim cipelama je uvijek dobro obučena – ističe Nina i kaže da su dobre cipele i kombinacija traperica i T-shirta trendi.– Često sam u Cappucino Spa Beauty Centru na manikuri, pedikuri, masaži, tretmanu kisikom, ima zaista sve što mi treba. Pokušavam živjeti zdravo, a to se najviše odnosi na prehranu, pijem vodu i u zadnje vrijeme ne odgovara mi meso. Jedna sam od onih „sretnica“ koje stalno moraju vježbati jer sam tako građena. Nina voli dobru kozmetiku, a kozmetičkim brendom Skin Code, čija je ambasadorica, zamijenila je sve dosadašnje proizvode. Voli i dobre mirise, trenutačno najviše muški parfem Klaus: – Jednostavno sam luda za njim! Također, godinama sam bila vjerna kremi Creme de la Mer, no sada sam prešla na Skin Code.” Lijepo lice naše dive osim kampanje za Skin Code krasile su i one za satove Federique Constant i nakit Freywille. – Reklamiram ono što bih nosila i sama. Nije teško nositi prelijepe stvari – zaključuje i nadovezuje se na pitanje o ubrzanom ritmu života.Pjevačica se opušta uz dobru knjigu, tjelovježbu, putovanja, drage ljude. Jedna osoba joj je posebno draga, radi se o jednom mladom “muškarcu” zbog kojeg svi drugi prestaju biti bitni: – U blagdansko vrijeme sam sa svojima, nadoknadimo sve, tada sam sluškinja svom nećaku Marcu i njegova riječ za mene je zapovijed. Ujutro mi već skače po glavi, budi me, a onda počinje naš „posao“. Marc se igra, a teta ga pazi. Obožavam sve što ima veze s blagdanima, kuhanje, pospremanje kuće, pečenje kolača...I za kraj, Nina je poslala novogodišnju čestitku: – Želim svim vašim čitateljima, kao i sebi, puno zdravlja i sreće i da ostavimo ovu 2013. godinu iza nas što dalje. Neka nam svaka nova bude puno bolja nego ova i da svi ljudi u Hrvatskoj napokon počnu živjeti pristojan život dostojan svakog čovjeka.