Već prepoznatljivo ime novog vala hrvatskih mladih dizajnera, Mario Vijačkić kao i u svakoj kampanji do sada, donosi nam svojstven pomak u načinu prezentacije. Kolekcija za proljeće ljeto 2016. koja je svojevrstan nastavak istaživanja problematike identiteta u suvremenom dobu, u ovom slučaju dobila je nastavak; naime identitet odnosno njegov razvoj i formiranje proučavani su sa gledišta tradicije i njezina utjecaja. Korelacija pošlosti tj. tradicije isprepletene sa suvremenim uvelike su okarakterizirali aktualnu kolekciju.Paralelno tome Vijačkić gleda na tijelo kao konstantu; naime ono je materija podložna manipulacijama, bilo kulture i društva ili pak manipulacije medija. Tijelo kao prijelazni objekt fascinira odsustvom granica, a kategorija zazornog (das Unheimliche) od Freuda se ponajprije odnosi na problematiku brisanja granica između oživljenog i neoživljenog, što se odnosi i na igru medijskog (medijski konstruiranog) i realnog tijela: što je ja u suvremenoj modi ako ono u samome sebi već zatječe ono strano, drugotno, objekt od kojega se želi kategorijalno odvojiti?Ručne intervencije u tekstilu koje aludiraju na tadicionalne tehnike veza i izrade tapiserija, igra različitim teksturama, odnosi tivijalnog i visoke tehnologije, femininog i maskulinog, strukturiranog i plošnog, sjaja i matiranog, perforiranog i kompaktnog u vidu protežnih elemenata , okviruju cjelinu koja odiše sporty chic estetikom koja je već prepoznatljiv Vijačkićev rukopis.Glavna uloga u aktualnoj kampanji pripala je Sari Sorić (Talia models), čiji vizuali nepretenciozno, čak pomalo na nevin način uokviruju kolekciju dok kampanja odiše prozračnoću i svježinom sa aluzijom svakonevice koja je primjetna novost u dizajnerovu vizualnom izričaju.