Na Netflixu nas je oduševila 5. sezona serije 'Kruna' koja se u epizodama osvrće na razdoblje 90-ih godina prošlog stoljeća. Glumačka se postava susrela s nizom izazova i problema koji su ih pratili u godinama koje serija portretira - od bračnih problema princa Charlesa i Diane pa do požara u dvorcu Windsor - riječ je o uistinu burnim godinama za kraljevsku obitelj. Reflektira ih i garderoba koju je za Netflixovu uspješnicu osmislila kostimografkinja Amy Roberts, inače dobitnica i nagrade Emmy. Glumačka postava, koja uključuje Imeldu Staunton, Jonathana Prycea, Lesleya Manvillea, Elizabeth Debicki, Dominica Westa i Oliviju Williams nosi stilove i krojeve koji su obilježili devedesete godine, a Roberts ističe kako je surađivala s timom dizajnera kako bi stvorili luksuznu garderobu od raznih tekstila i tkanina. Detaljno je čitala scenarije i radila opsežna istraživanja te izdvojila ključne vizualne elemente svakog lika tijekom tog razdoblja, imajući na umu i događaje koji ih svakog dana prate. – Za mene je rad na 'Kruni' bio kao da dizajniram veliku, veliku operu. Upoznaš svaki lik, kako izgledaju, što nose... Iz scenarija uvijek dobijem jak osjećaj o likovima i radnji – rekla je nagrađivana kostimografkinja u razgovoru za W Magazine.Aristokratski svijet kojeg je Roberts trebala stvoriti uvijek je predvodila kraljica Elizabeta II., koja bi određivala ton. Roberts ističe kako je kraljica bila svojevrsna "nit". Željeli su stvoriti melankoličan efekt, s obzirom na sva događanja tog razdoblja. Kraljica Elizabeta II.Kad su u pitanju kraljičini kostimi, Roberts je u obzir uzela njezin stil, a kako bi dočarala situaciju, ubacila je i tamnije tonove u odjevne kombinacije. Za odjevne kombinacije u Buckinghamskoj palači, koristila je nešto nježnije nijanse, a za političke susrete, poput onih s premijerom, lik kraljice odjenula je u haljine i pokoji kostim. S druge strane, tu je Balmoral, gdje prevladavala opuštenije odijevanje koje uključuje tvid, pletivo, kiltove... Princ PhillipRoberts ističe kako je princ Phillip s odijevanjem imao 'sreće' jer je bilo dovoljno da odjene odijelo i spreman je. Njegov stil opisuje kao jednostavan, moderan i elegantan, bez prevelikog truda i napora uloženog u takav izgled. Kaže kako jednostavno izgleda odlično cijelo vrijeme. Princeza DianaVećinu lookova koje je nosila glumica Elizabeth Debicki izradila je Sidonie Roberts. Odjeća je odražavala Dianin 'zatvoreni svijet', odnosno većinu vremena koje provodi isključivo u Kensingtonskoj palači. Diana nosi nekoliko kompleta krojenih isključivo za nju.Tu je i 'osvetnička' haljina, kombinacija traperica, podvrnute košulje i Tod's mokasine, zatim kape, sunčane naočale, predimenzionirane sportske majice... U ovoj sezoni viđamo lookove koji su i danas izvor modne inspiracije. Princ CharlesRoberts garderobu lika kojeg tumači Dominic West opisuje kao promišljenu i jednostavno - fantastičnu! Kravate, manžete, odijela s dvorednim kopčanjem... Svi odjevni komadi izrađeni su od raskošnih i kvalitetnih materijala, a kroz vrijeme, lik princa Charlesa sve više definira vlastiti stil. Svaka je kombinacija custom made i donosi paletu sivih, tamnoplavih i kraljevsko plavih nijansi, u spoju s kariranim uzorkom. Roberts naglašava da je dala sve od sebe kako bi rekreirala njegov smisao za modu, no smatra kako vjerojatno nije dorasla 'pravom' Charlesu. Camilla Parker BowlesKostimografkinja njezin stil opisuje kao kontrast stilu princeze Diane. Kaže kako nema urođen smisao za modu, kao ni stilista pa još uvijek nije modno evoluirala u odnosu na prethodnu sezonu.Roberts se, ispričala je za W Magazine, poslužila i vizualnim trikom kako bi stvorila veće poprsje dok je odijevala Oliviju Williams:– Camilla ima prilično bujne grudi, a Olivia ne. Stoga smo napravili podstavljeni grudnjak punjen sjemenkama za hranjenje ptica koje daju pokretljivost i težinu. Princeza MargaretU odnosu na kraljicu Elizabetu II., princeza Margaret može nositi odvažniju odjeću, a karakterom se potpuno razlikuju, što je dočarano stilskim izborima. Roberts ističe kako princeza Margaret sjajno nosi svaki komad odjeće, a pri osmišljavanju njezinih kombinacija mogla je biti opuštenija i ići u smjeru zabave.