Nakon što je ljetos slavna manekenka i jedna od Victorijinih anđelica, Shanina Shaik, podigla prašinu izjavom da je ovogodišnji Victoria's Secret Show otkazan, stiglo je i službeno priopćenje koje je nažalost potvrdilo govorkanja. Nakon 24 godine, najpoznatiji brend donjeg rubnja prvi put neće organizirati spektakularnu blagdansku reviju. Da nešto nije u redu, dalo se naslutiti kada su u svibnju ove godine izjavili kako se revija ove godine neće prenositi na televiziji, no izgleda da su ipak otišli korak dalje i reviju otkazali u potpunosti. Stuart B. Burgdoerfer, izvršni potpredsjednik L Brandsa, roditeljskog brenda Victoria's Secreta, izjavio je kako smatraju da moraju unaprijediti marketing brenda te da imaju mnogo toga u planu, prenosi Harper's Bazaar.- Show je bio vrlo bitnim dijelom izgradnje brenda i njegov bitan aspekt, kao i značajan marketinški potez, no sada razmatramo kako unaprijediti položaj brenda i kako ga najbolje predočiti kupcima - objasnio je Burgdoerfer. Prošle godine blagdanski Victoria's Secret show gledalo je samo 3,27 milijuna ljudi, što je najniži dotadašnji rezultat, a spekulira se da je upravo to razlog otkazivanju ovogodišnjeg. Ipak, razlog koji je potvrdio izvršni potpredsjednik jest fokusiranje na ono glavno - same proizvode. - Vjerujemo da je najvažnija kvaliteta same robe, kvaliteta naše izvedbe i prodaja u trgovinama i online - objašnjava Burgdoerfer.