Možda brend Rails još nije dovoljno razvikan, ali vjerujemo da će se to uskoro promijeniti. Nastao je 2008. godine u Los Angelesu kada je Jeff Abrams kupio par kapa koje je odlučio malo izmijeniti po ‘svom guštu’ i prodavati ih. Malo po malo biznis je narastao, te je kasnije prešao i na odjevne komade, a sada je dostupna kolekcija i za žene, muškarce i djecu. Osim basic komada, najviše poznat odjevni komad ovog brenda su košulje koje obožavaju slavni, a samo u prošloj godini prodano ih je 350 tisuća. Neka od slavnih imena viđena u Rails košuljama su Kate Moss, Gisele Bundchen, Kendall Jenner i Jessica Alba, a iako dizajn nije inovativan, kvaliteta materijala, kao i veliki izbor uzoraka i dužina, odigrali su veliku ulogu zašto se mnogi odlučuju baš za ovaj brend.Iako je počeo s kapama, danas Abrams svoje kolekcije prodaje diljem svijeta u svim velikim trgovačkim kućama, a od samih početaka nije se oslanjao na investitore nego je kroz cijeli proces prolazio sam, od dizajniranja do marketinga. Poduzetnički “izlet” u modnu industriju započeo je s pet tisuća dolara i to bez prethodnog znanja o tom području. Prije toga radio je u odjelu marketinga, a kako je i sam za medije izjavio, oslanja se uglavnom na instinkt te da nikada nije mogao predvidjeti u kojem smjeru će se biznis razviti za što “krivi” nedostatak iskustva u modnoj industriji. No, Abramsu i ovako sasvim dobro ide. Tim brenda sada čini 30 osoba, a nedavno je dodao i kolekciju pidžama u ponudu te je najavljeno otvaranje dućana u Los Angelesu, Londonu, New Yorku i Tokiju.