Pariški tjedan Visoke mode ugostio je još jednog vrhunskog autora – Robert Wun ovom revijom proslavio je 10 godina rada. Ime kolekcije je 'Vrijeme danas', a tematski inspirira se raznim ekstravagantnim linijama i dramatičnim modnim izričajem. Prezentirao je čaroban svijet onoga što najbolje zna, a to je odjećom pričati priče.Robert Wun je modni dizajner rođen u Hong Kongu te živi u Londonu. Nakon što je diplomirao na London College of Fashion, Wun je 2014. godine osnovao modni brend te potpisuje Visoku modu i predstavlja u Parizu.Na pisti predstavlja kreacije koje krasi karakteristika 'storytellinga', odnosno on smatra da je svaki outfit poseban na svoj način. Uvjeren je kako svakom dizajnu treba pristupiti kao da je jedinstven, naveo je za Vogue.- Sve što radite, radite samo jednom, bez obzira na uspjeh ili neuspjeh, i pritom uživajte, treba živjeti u trenutku – smatra Wun.Njegove kreacije naravno nose i slavne dame, potpisao je razne stylinge za Beyonce, Lady Gagu, Björk i Cardi B te naravno brojne druge.Tema nove kolekcije je – vrijeme, odnosno prolazak istog. A da bi to prezentirao i oblikovao, inspirirao se godišnjim dobima. Zato crnu kreaciju s velom predstavlja kao zimu. Wun smatra da je upravo to godišnje doba ono koje ljude potiče na razmišljanje o životu, na malo dublji način.Među atraktivnim idejama su i leptiri, simboli proljeća, kao elementi nade. Kao autor koji želi kolekciji dati i pozitivan emotivni predznak, predlaže leptire koji se pojavljuju u ulozi vjesnika dobrote i mira.Vjesnik projleća definitivno je i steznik s trešnjinim cvjetovima – znamo kada cvate to predivno autentično stablo, to su predivni floralni motivi rozih tonova.- U kineskoj filozofiji, cvijeće je lijepo jer nije zamišljeno da bude vječno; kad bi zauvijek cvjetali ljudi ne bi u njima nalazili ljepotu – izjavio je Wun.Pogledajte još fotografija u galeriji:Gdje je ljepoti kraj, tu obično dolazi i tema kraja, propadanja, koju autori poput njega tumače na čak vrlo romantičan, suptilan i sjetan način.- Dakle, ovdje je tema i propadanje, to smo napravili na detaljima nalik na opekline, na rubu haljine. Zapravo smo skenirali tragove opekotina koje smo napravili na organzi te ih potom otisnuli na svilu i nakon toga palili rubove kako bismo dodatno naglasitili taj efekt – objasnio je dizajner.U kolekciji su prisutne i tema mesa, kože, kosti i duha – meso je tanašni crveni omotač, inspiriran teksturom i fluidnošću mišića.Tu je i jedna kostur haljina jer naravno da ta tema ulazi u ideju prolaska vremena, a uostalom, autor je strastveni ljubitelj horor filmova.Duša je sačuvana, naravno, za kraj. To je haljina koja svjetluca u tamnom prostoru, prekrivena tisućama šarenih kristala. Autor otkriva da ta duša ne nestaje, već - vraća se u svemir.